Hotel Canifor

Qawra, (Malta)

Canifor zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Canifor to interesująca propozycja dla osób poszukujących dogodnej lokalizacji w pobliżu atrakcji turystycznych i komunikacji publicznej. Bliskość dworca autobusowego oraz plaży czyni go wygodną bazą wypadową do zwiedzania Malty. Goście często doceniają przyjazną atmosferę i pomocny personel, co pozytywnie wpływa na ogólne wrażenia z pobytu. Warto jednak mieć na uwadze pewne kwestie. Opinie wskazują na problemy związane ze stanem technicznym obiektu, w tym z wyposażeniem pokoi i utrzymaniem czystości. Ponadto, jakość jedzenia w hotelowej restauracji nie zawsze spełnia oczekiwania gości, co może być istotne dla osób planujących korzystanie z wyżywienia na miejscu. W takim przypadku warto rozważyć restauracje w okolicy, które mogą stanowić alternatywę.

  • Nr 59 wśród 64 hoteli 4* na Malcie
  • ok. 400m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 2h 30min.

Opis hotelu Canifor

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - magda hotel gouves:

Hotel Magda położony jest ok. 300 m od centrum Gouves. Publiczna piaszczysta plaża oddalona jest o ok. 250 m, oddzielona jedynie małą promenadą. W pobliżu znajdują się sklepy i lokale rozrywkowe. Przystanek autobusowy znajduje się ok. 600 m od hotelu. Lotnisko Heraklion (HER) oddalone jest o ok. 15 km.

Wyposażenie:

Goście zakwaterowani są w 173 pokojach. Znajdują się one w 2-piętrowym budynku głównym bądź w jednym z 6 budynków pobocznych (do 2 pięter). Do dyspozycji gości jest przechowalnia bagażu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (bezpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. W pomieszczeniach konferencyjnych skorzystać można z faksu, projektora i fotokopiarki. Usługi sekretarskie zapewnią poprawne funkcjonowanie firmy.

Pokoje:

Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem i łazienką. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Spokojny sen zapewni Państwu sofa. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie mogą być dostawione łóżeczka dziecięce. Biurko oraz (odpłatnie) sejf są również do dyspozycji gości. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Dopełnieniem wyposażenia jest telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Specjalnie dobrany komplet poduszek zapewni Państwu błogi nastrój. W łazienkach dla gości przygotowane są na codzienny użytek suszarka do włosów i telefon. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Polecamy również przekąski. Show-cooking to pokaz kunsztu wyśmienitych kucharzy i wyborne potrawy w mistrzowskim wydaniu. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie hotelu poza strefą zabaw dla dzieci znajduje się jeden basen kryty oraz 4 baseny kryte. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Różnorodne atrakcje, jak boccia, siatkówka plażowa, siatkówka, koszykówka i strzelanie z łuku, czy też za dodatkową opłatą jazda konna urozmaicą Państwa pobyt w obiekcie. W ofercie organizatorów zewnętrznych znajduje się jazda konna. Narty wodne, jet ski, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym i nurkowanie znajdują się ponadto w ofercie organizatorów zewnętrznych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, darta i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Podatek turystyczno klimatyczny (tourism climate tax):

Od dnia 01.01.2024 w Grecji obowiązuje nowy podatek turystyczny. Podatek jest płatny bezpośrednio przez Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu, płatność w Euro. Opłata jest pobierana za pokój (sypialnie), za noc i jest uzależniona od standardu hotelu:
***Od marca do października:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 2 Euro
3 gwiazdki: 5 Euro
4 gwiazdki: 10 Euro
5 gwiazdek: 15 Euro
***Od listopada do lutego:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 1,50 Euro
3 gwiazdki: 1,50 Euro
4 gwiazdki: 3 Euro
5 gwiazdek: 4 Euro

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Ekrany ochronne
Dozownik z dezynfekcją
Wzmożone działania dotyczące czystości
Kontrole zdrowia wśród personelu
Trening higieny dla personelu
Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej
Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Niedostępny od (data) do (data): Obiekt tymczasowo zamknięty
Pokoje
Zwiększona intensywność sprzątania pokoi
Usługi
Płatności bezdotykowe
Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Hotel znany jest również jako

  • Canifor Hotel
  • Canifor 4**** All
  • Canifor 4**** Hb
  • Canifor 4**** Bb
  • Hotel Canifor

Szczególnie polecany dla

  • osób niewymagających (47%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (37%)
  • osób oszczędnych (26%)
  • osób szukających spokoju (26%)

Udogodnienia

  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Blisko centrum

Dane GPS

N 35º 57' 18.1836"
E 14º 25' 17.6736"

Opinie o hotelu Canifor

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1966 opinii z różnych źródeł
4.1 / 6
Dobry
65% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
379 opinii
5.0
621 opinii
4.0
395 opinii
3.0
183 opinie
2.0
118 opinii
1.0
270 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Pokój
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Komunikacja (autobus/taxi)
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Jedzenie
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Widoki
  • Atrakcje dla dzieci
  • Ogólne wrażenie
  • Czystość i porządek
  • Hałas
  • Stan techniczny

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Canifor

Opinie o hotelu i otoczeniu

Hotel Canifor znajduje się w dogodnym miejscu, blisko przystanku autobusowego, co ułatwia zwiedzanie okolicy. Otoczony jest ogrodem, który dodaje uroku, a w pobliżu znajdują się sklepy i restauracje, co czyni go wygodną bazą wypadową. Stan techniczny obiektu może jednak wpływać na komfort pobytu, choć personel dba o porządek w częściach wspólnych.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są przestronne, choć ich stan techniczny wymaga modernizacji. Niektóre meble są przestarzałe, a łazienki bywają krytykowane za nieprzyjemne zapachy i problemy z czystością. Klimatyzacja bywa hałaśliwa i nie zawsze działa sprawnie. Mimo tych niedogodności, część gości docenia czystość pokoi oraz starania personelu sprzątającego.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna hotelu jest zróżnicowana, jednak opinie gości są podzielone. Niektórzy chwalą różnorodność posiłków, podczas gdy inni wskazują na monotonię i niską jakość potraw. Śniadania są obfite, ale nie zawsze spełniają oczekiwania pod względem świeżości. W opcji all inclusive dostępne są podstawowe napoje, jednak brak koktajli może być rozczarowujący. Lokalizacja hotelu pozwala na łatwy dostęp do pobliskich restauracji, które mogą stanowić alternatywę dla hotelowego bufetu.

Opinie o basenie

Na terenie hotelu znajdują się baseny zewnętrzne i wewnętrzne, jacuzzi oraz sauna, co pozwala na relaks niezależnie od pogody. Opinie gości wskazują jednak na potrzebę poprawy czystości w niektórych częściach basenów. Mimo to, baseny są często chwalone za swoją atrakcyjność i stanowią przyjemne miejsce do wypoczynku.

Opinie o plaży

Dogodne położenie hotelu Canifor w pobliżu wybrzeża umożliwia łatwy dostęp do plaży, która znajduje się zaledwie kilka minut spacerem od obiektu. W okolicy można znaleźć kamieniste plaże oraz bary oferujące napoje i przekąski. To miejsce przypadnie do gustu osobom, które chcą spędzić czas nad morzem i korzystać z lokalnych atrakcji.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Canifor oferuje pewne atrakcje dla dzieci, jednak brak dedykowanych udogodnień i odpowiedniej opieki może być istotnym minusem dla rodzin z najmłodszymi. Basen bywa zajmowany przez grupy dzieci kolonijnych, co może być uciążliwe dla innych gości, a obsługa nie zawsze reaguje na ich zachowanie. Mimo to, dogodna lokalizacja hotelu może być atutem dla rodzin planujących zwiedzanie okolicy.

Opinie o rozrywce i sport

Goście hotelu mogą korzystać z wieczornych występów, takich jak muzyka na żywo czy karaoke, a także z gry w bilard. Dostępne są również baseny wewnętrzne i zewnętrzne, które stanowią dobre miejsce na relaks. Warto jednak zwrócić uwagę na opinie dotyczące ograniczeń w dostępie do basenów oraz ich czystości. Pomimo tych uwag, hotel oferuje różnorodne formy rozrywki w przyjemnej atmosferze.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie hotelu Canifor w Qawra jest idealne dla osób planujących zwiedzanie Malty. Bliskość dworca autobusowego ułatwia podróżowanie po wyspie, a w okolicy znajdują się plaże, akwarium oraz liczne restauracje i bary. Przyjazne dla pieszych otoczenie oraz dostępność sklepów i supermarketów sprawiają, że jest to wygodne miejsce na pobyt.

Ocena klientów
Holiday Check
4.6 / 6
Dobry
75% osób poleca
(32 opinie)
Hotel i otoczenie4.5
Pokoje4.6
Położenie i okolica5.0
Gastronomia4.4
infrastruktura4.5
Ogólne wrażenia4.8
Opinie użytkowników
Michał
luty 2024
5.0 / 6
Zalety
Dobre jedzenie,
Miła obsługa,
Dobra baza wypadowa na wycieczki po wyspie
Wady
Hotel nie jest nowy
Uzasadnienie
Wyjazd uważam za udany. Hotel spełnił moje oczekiwania.
Milena
maj 2023
Zweryfikowane
4.8 / 6
Zalety
ładny hol
smaczne śniadania
dużo leżaków
-lokalizacja
sprzątanie ścielenie łóżek
przyjemna recepcja
balkon z widokiem na basen
jacuzzi z leżakami na dachu hotelu
Wady
basen z sauna na poziomie -1 pod słabo względem czystości
czystość i higiena łazienek
z pokoju wszystko słuchać co się dzieje na holu czy na recepcji jakby nie było drzwi
Uzasadnienie
Ogólne wrażenie pozytywne oprócz tego, ze ktoś sobie zrobił imprezę na holu ostatniego dnia naszego pobytu, a niestety wszystko słychać jakby nie było drzwi. Oprócz tego sama czystość łazienek mogłaby się poprawić, ale myślę, ze to kwestia generalnego remontu łazienek, ponieważ widać ze nasza była sprzątana i dezynfekowana, jednakże ciężko wyczyścić fugi. Bardzo mili recepcjoniści, łatwo można było się z nimi dogadać byli wręcz bardzo pomocni. Mieliśmy wykupiony pobyt z samemu śniadaniami, które były smaczne. Co prawda codziennie to samo, ale wybór był dosyć spory, wiec zawsze można było coś wybrać :) basen na dole ok, jednakże na pietrze -1 basen oraz sauna pod względem czystości katastrofa. Obok hotelu rzut beretem pętla autobusowa, zaraz obok sklepy, restauracje, promenada, lokalne wycieczki. Nasz pobyt głównie opierał się na zwiedzaniu, wiec pod tym względem polecam. Idealne miejsce żeby przespać się, wykapać i wyruszyć w podróż po Malcie ze względu na lokalizacje :) cena również przekonuje. Ogólnie pobyt w hotelu na + :)
Dane wyjazdu
śniadania (BB), zwiedzanie, pokój standardowy, 3-6 dni, to był mój pierwszy wyjazd
Daniel
luty 2022
Zweryfikowane
4.8 / 6
Zalety
Bardzo miła obsługa
Uzasadnienie
Dobre jedzenie i miła obsługa. Idealna okolica do odpoczynku
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), zwiedzanie, pokój standardowy, 8-12 dni, Exim Tours, podróżuje 1 raz w roku
Anetta
grudzień 2021
3.0 / 6
Zalety
Lokalizacja bardzo dobra i komunikacja
Wady
Jedzenie bardzo słabe. codziennie to samo.
nie ładny wystrój,
brak sprzątania pokoju
Uzasadnienie
Hotel może kiedyś 4*, teraz raczej 2. Śniadania angielskie - codziennie to samo. Położenie hotelu bardzo dobre - bluzko stacja autobusowa, z której tanio wszędzie dojedziesz. Pokój nie był sprzątany ani razu przez cały nasz pobyt - od wtorku do soboty.
Pokoje
Pokój nie był sprzątany ani razu przez cały nasz pobyt - od wtorku do soboty.
Gastronomia
Śniadania angielskie - codziennie to samo.
Położenie
Położenie hotelu bardzo dobre - blizko stacja autobusowa, z której tanio wszędzie dojedziesz.
Beata
lipiec 2020
5.1 / 6
Zalety
genialna okolica. Zaletą jest komunikacja.
Wady
rezydentka nas rozczarowała
Hotel
hotel przeszedł remont. Ma kilka basenów, stref wypoczynku.
Pokoje
Nowsza część ma super pokoje i warto o nie powalczyć. Czysto i schludnie.
Gastronomia
mieliśmy bardzo smaczne śniadania. Smakowały i były urozmaicone.
Infrastruktura
Plaza jakieś 300 m. Basen wystarczający.
Położenie
bardzo dobra komunikacja.Niedaleko port i zatoka.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 1 tydzień
Maria
październik 2019
3.6 / 6
Zalety
Przyzwoity pokój
Wady
Tłok podczas śniadań
Hotel
Hotel był bardzo przeciętny, a nieciekawe wrażenie potęgowała jeszcze mało sympatyczna obsługa w recepcji.
Pokoje
Jakość pokoju była całkiem dobra i czystość tez nie przekraczała przyjętych norm.
Gastronomia
Jedliśmy tam tylko śniadania, ale korzystanie z nich nie było ani przyjemne, ani łatwe. Zawsze było zbyt dużo osób i pomieszczenie było zbyt małe. Panował straszny tłok.
Infrastruktura
Prowadzone rozrywki nie były złe, ale też żadna rewelacja. Do płazy spory kawałek i była kamienista.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni
Inka
czerwiec 2019
4.5 / 6
Uzasadnienie
Rezydentka nie zgłosiła się na spotkanie nawet to pierwsze.Przysłała w zastępstwie pana z aroganckim podejściem do klienta-dla mnie to przekreśla chęć dalszego korzystania z tego biura turyst. Ponadto na lotnisku nikt nas nie przywitał, nie było b. długo kierowcy , który miał nas dowieźć do hotelu. Autobus nie oznakowany !!!! Lipna organizacja!!! Nie do przyjęcia!
Hotel
Recepcjonistka Polka niezbyt chętna i pomocna.
Pokoje
Bardzo przykry zapach z kanalizacji w łazience.
Gastronomia
Wyżywienie doskonała
Położenie
Fajnie położenie dla chętnych poruszania się komunikacja autobusową
Komu odradzasz i dlaczego?
Odradzam tym którzy nie znają języka angielskiego.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), internetowe biuro podróży, zwiedzanie, pokój rodzinny, 3-6 dni, Exim Tours, podróżuje 3-4 razy w roku
Bartosz
marzec 2019
5.0 / 6
Hotel
Super lokalizacja w bajkowym ogrodzie. Z okna rozpościerał się cudowny widok. Posiłki bardzo smaczne i urozmaicone. Personel pomocny i miły. Hotel ten stanowił doskonałą bazę wypadową do wycieczek. Poza sezonem jego głównymi gośćmi były starsze osoby.
Położenie
Od lotniska hotel oddalony był godzinę jazdy. Można autobusem dostać się do stolicy. W sąsiedztwie znajdował się port i zatoka.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Wiesiek
luty 2019
5.4 / 6
Uzasadnienie
Hotel świetny jako baza wypadowa do zwiedzania, ale też jako miłe miejsce na rodzinny urlop. Do dyspozycji oddano kompleks basenów na zewnątrz, oraz basen kryty. Dzięki temu można tam miło spędzać czas również zimą.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
daro
luty 2019
4.8 / 6
Uzasadnienie
Polecam gorąco to miejsce! Obecnie trwa remont, a więc po nowa część będzie wspaniała i zrobi wrażenie. Obecnie moja ocena to 4 na 5. Dobra lokalizacja, a personel miły. Ten pobyt jest udany !
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Canifor

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Canifor ?

Czy hotel Canifor jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Canifor według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Canifor ?

Czy Hotel Canifor jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Canifor ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Katowice International Airport" a "Malta International Airport (Luqa Airport)" ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Canifor?

Czy hotel Canifor posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Canifor

Jaka jest pogoda w Qawra?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
15
16
17
20
24
27
28
27
24
21
18
średnia temp. w nocy
14
13
14
15
18
22
25
26
25
22
19
15
śr. ilość dni słonecznych
26
24
28
29
30
30
31
30
27
25
24
27
śr. ilość dni deszczowych
5
4
3
1
1
0
0
1
3
6
6
4
średnie opady (mm)
54.9
54.42
33.06
10.34
12.34
2.86
0.27
3.23
36.4
69.83
94.43
58.14
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie