Hotel Coral

Bugibba, (Malta)

Coral zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Coral to miejsce, które może zainteresować osoby poszukujące dogodnej lokalizacji i przyjaznej atmosfery. Położony blisko centrum, zapewnia łatwy dostęp do komunikacji publicznej oraz pobliskich atrakcji, co czyni go wygodnym punktem wypadowym do zwiedzania. Goście często wspominają o miłej i pomocnej obsłudze, która wpływa na pozytywne doświadczenia podczas pobytu. Warto jednak zwrócić uwagę na pewne kwestie, które mogą mieć znaczenie dla ogólnego komfortu. Opinie wskazują na przestarzałe wyposażenie pokoi oraz problemy z czystością, co może nie spełniać oczekiwań osób preferujących wyższy standard. Hotel oferuje atrakcyjne ceny, jednak przed dokonaniem rezerwacji warto uwzględnić te aspekty.

  • Nr 39 wśród 59 hoteli 3* na Malcie
  • ok. 550m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 2h 50min.

Opis hotelu Coral

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Połozenie - hotel coral:

Położony w małej miejscowości Bugibba, około 400 metrów od plaży. Liczne restauracje, bary, sklepy i lokale rozrywkowe, a także transport publiczny znajdują się w najbliższej okolicy hotelu. Odległość od hotelu do lotniska (MLA) wynosi około 17 km.

Adres- hotel coral:

Triq Il-Korp Tal-Pijunieri, San Pawl il-Baħar SPB 05, Malta
Tel: +356 2158 1811  ,  +356 356 21343790
Web: www.canifor.com/CaniforHotel/CoralHotel/tabid/2221/Default.aspx 

Wyposażenie:

Hotel wzniesiony został w roku 1998. Obiekt oferuje łącznie 40 pokoi. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Do Państwa dyspozycji jest również pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy i pralnia. Zapewnienie poprawnej komunikacji oraz działalności biznesowej umożliwi dostęp do faksu.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Goście hotel powitani zostaną drobnym podarunkiem. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio, adapter zasilania, budzik i Wi-Fi. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Obiekt posiada basen otwarty. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness, bilard i zabiegi masażu.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw wegetariańskich. Polecamy również przekąski.

All inclusive:

Śniadania i kolacje w formie bufetu, obiady serwowane. Przekąski w godzinach ok. 11:00 - ok. 14:30. Do posiłków podawana jest woda, napoje bezalkoholowe lokalne piwo i wino. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach ok. 10:00 - ok. 23:00 (więcej informacji w recepcji).

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Podatki – malta:

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5  Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
+++ Air Malta (KM), Lufthansa (LH): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg  *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena około 280- 450 PLN.   * Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
++++ Enter Air (E4): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Hotel znany jest również jako

  • Coral Hotel
  • Coral 3*** All
  • Coral 3*** Hb
  • Coral 3*** Bb
  • Coral (Malta)

Szczególnie polecany dla

  • osób niewymagających (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (80%)
  • osób szukających spokoju (40%)
  • osób oszczędnych (40%)

Udogodnienia

  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Sport

Dane GPS

N 35º 56' 50.5284"
E 14º 24' 49.3524"

Opinie o hotelu Coral

Aktualna średnia ocena

podsumowując 995 opinii z różnych źródeł
3.9 / 6
Przeciętny
64% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Przeciętny

6.0
242 opinie
5.0
115 opinii
4.0
277 opinii
3.0
181 opinii
2.0
76 opinii
1.0
104 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Jedzenie
  • Wygląd i teren hotelu
  • Ogólne wrażenie
  • Basen

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Coral

Opinie o hotelu i otoczeniu

Coral wyróżnia się centralnym położeniem, które zapewnia łatwy dostęp do sklepów, restauracji i komunikacji miejskiej. Bliskość plaży oraz basen na dachu to dodatkowe zalety dla odwiedzających. Choć hotel ma starszy wygląd, jest utrzymywany w czystości, a personel dba o porządek w częściach wspólnych. Widoki mogą być ograniczone, jednak lokalizacja w centrum miasta rekompensuje ten drobny mankament.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu Coral są przestronne, ale ich wyposażenie wymaga modernizacji. W niektórych przypadkach zgłaszane są problemy z czystością, co może wpływać na komfort pobytu. Klimatyzacja bywa głośna, a łazienki wymagają poprawy, zwłaszcza w kwestii ciśnienia wody i dostępności podstawowych udogodnień. Niemniej jednak, część pokoi oferuje wygodne łóżka i działające urządzenia sanitarne.

Opinie o gastronomii

Śniadania w hotelu Coral serwowane są w formie bufetu, oferując różnorodne opcje, które zadowolą różne gusta. Posiłki są świeże, a ich wybór wystarczający, choć niektórzy goście sugerują większe urozmaicenie. Mimo to, wiele osób ocenia śniadania jako smaczne i satysfakcjonujące. Hotel zapewnia dobrą relację jakości do ceny w kontekście oferowanej gastronomii.

Opinie o basenie

Basen na dachu hotelu Coral to świetne miejsce na relaks i ochłodę w letnie dni. Jego lokalizacja na szóstym piętrze pozwala na podziwianie widoków, co czyni go popularnym wśród gości. Basen jest dostępny od rana do wieczora, co daje możliwość korzystania z niego w dogodnym czasie. Choć nie jest podgrzewany, w ciepłych miesiącach zapewnia przyjemne warunki do wypoczynku.

Opinie o plaży

Hotel Coral znajduje się w dogodnym miejscu, zaledwie kilka minut spacerem od plaży. Bliskość wybrzeża umożliwia gościom łatwy dostęp do morskich atrakcji oraz pobliskich restauracji i sklepów. To doskonała propozycja dla osób, które chcą spędzić czas nad morzem, jednocześnie korzystając z lokalnych udogodnień. Choć zakwaterowanie jest podstawowe, lokalizacja hotelu rekompensuje ewentualne niedogodności, oferując wygodę i bliskość plażowych atrakcji.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel Coral znajduje się w świetnej lokalizacji, która umożliwia łatwy dostęp do licznych atrakcji, takich jak puby, restauracje i sklepy. Bliskość przystanków autobusowych ułatwia zwiedzanie okolicy, w tym popularnych miejsc jak Bugibba czy Valletta. Dodatkowo, niewielka odległość od plaży sprawia, że jest to odpowiednie miejsce zarówno dla osób szukających relaksu nad morzem, jak i tych, którzy chcą korzystać z lokalnych rozrywek.

Ocena klientów
Holiday Check
4.1 / 6
Dobry
86% osób poleca
(7 opinii)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje4.1
Położenie i okolica4.4
Gastronomia3.9
infrastruktura3.9
Ogólne wrażenia4.4
Opinie użytkowników
Kasia i Tomasz
lipiec 2020
4.5 / 6
Zalety
cena zdecydowanie na plus
dobra obsługa
jedzenie ok , nawet smaczne
Wady
mały basen na dachu
Hotel
Jest czysto, obsługa miła. Hotel skromny.
Pokoje
Zadbane pokoje z tarasami. Czysto w pokoju i łazience.
Gastronomia
Dobre śniadania i kolacje. urozmaicone dania szczególnie przy kolacji. Za taką cenę naprawdę super.
Infrastruktura
basen na dachu z leżakami. Do plaży daleko ale nam to nie przeszkadzało.
Położenie
komunikacja bardzo dobra. Sam hotel na terenie cichym i spokojnym.
Ogólne wrażenia
Za niską cenę dobry i czysty hotel.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień
Marcel
styczeń 2020
3.7 / 6
Zalety
Niska cena
Wady
Przeciętne jedzenie
Hotel
Wygodne miejsce z bardzo przyjazną obsługą. Zachęciła nas bardzo przystępna cena, która pokryła się z jakością usług.
Pokoje
Pokój był spokojny i można było w nim wypocząć. Standardowo urządzony, ale schludny.
Gastronomia
Śniadania typowe i część dań byłą niesmaczna. Czasami brakowało produktów.
Infrastruktura
Do piaszczystej plaży było daleko i trzeba liczyć się, ze serwis na niej jest dodatkowo płatny. Aby dostać się do centrum trzeba było się przespacerować, ale to nie był problem.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni
Olka
wrzesień 2019
2.9 / 6
Zalety
Bez pozytywów
Wady
Stary i brudny hotel
Hotel
Miejsce nie spełniło naszych oczekiwań. Obiekt zaniedbany i nie grzeszący czystością. Dawno nie byliśmy w hotelu o tak słabym standardzie,
Pokoje
Pokój był po prostu brudnym, a meble w kiepskim stanie . W dodatku trafiały się jakieś robaki w łazience.
Gastronomia
Jedzenie poniżej poziomu. Mała różnorodność, potrawy częściowo przetwarzane i niesmaczne.
Infrastruktura
DO sztucznej plaży z płatnymi leżakami był spory kawałek. Basen malutki i na dachu.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni
alutka
luty 2018
5.1 / 6
Uzasadnienie
W sierpniu urlop na Malcie to nie dobry wybór dla osób nie lubiących plaż. Wysokie ceny hotelów,a do tego upał. Ten obiekt był jeszcze nie najgorszy. Położenie hotelu w google maps źle przypisane. Do hotelu z lotniska można dostać się autobusem, który dojeżdża do Pijunieri. Komunikacja nie jest najgorsza. Dobre rozmiary pokoju z balkonem, zużyte wyposażenie. Problem z klimatyzacją. Średnie śniadania, kolacje pyszne. Problem z niewielką windą, wolno się poruszała. Schodziliśmy z walizkami po schodach przy wymeldowaniu. Na dachu niewielki basen czynny do 18.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
J
marzec 2017
5.3 / 6
Uzasadnienie
Polecam wszystkim, którzy nie zamierzają wypoczywać na terenie hotelu, a nastawieni są bardziej na zwiedzanie lub plażowanie. Jest to niewielki, skromny i zadbany obiekt, z małym basenem i leżakami na dachu. Jedzenie jest tu smaczne, a personel uśmiechnięty i przyjazny.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Ola
styczeń 2017
Zweryfikowane
3.8 / 6
Uzasadnienie
Jeśli szukasz taniego hotelu w Bugibba i takiego jest w centrum, to jest to odpowiedni hotel dla ciebie.
Hotel
Bardzo skromny, miejski hotel położony w spokojniejszej części miasta Qawra Tej Hotel to tak naprawdę kamienica z 40 małymi, czystymi pokojami, lekko nadgryzionymi zębem czasu.
Pokoje
Internet niestety jest za dodatkową opłatą tak samo jak sejf i lodówka.
Gastronomia
W opcji wyżywienia znajdziemy same śniadania, HB lub opcję All inclusive (dostępna w godzinach 9:30-23:00). Śniadania troche monotonne, za to obiadokolacje naprawde bardzo dobre i duzo do wyboru. Ludzie narzekali na all inclusive. Zdecydowanie i ja odradzam, szkoda pieniędzy.
Infrastruktura
Na dachu hotelu mieści się mały basen z tarasem słonecznym, z którego roztacza się malownicza panorama okolicy. Do dyspozycji jest również basen kryty. Kilometr do skalistej plaży.
Położenie
W pobliżu hotelu znajduje się przystanek autobusowy (przy głównej drodze), Zaledwie kilka minut spacerem mamy do gwarnego Buggiba Square zaś od skalistej plaży dzieli nas blisko kilometrowy spacer.
Ogólne wrażenia
Goście hotelu to głównie starsi obywatele Wielkiej Brytanii co znajduje odzwierciedlenie w posiłkach serwowanych przez tamtejszą restaurację. Hotel sprawdzi się jako propozycja na ekonomiczne wakacje!
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), zwiedzanie, pokój standardowy, 8-12 dni, Exim Tours, podróżuje 3-4 razy w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Coral

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Coral ?

Czy hotel Coral jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Coral według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Coral ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Coral ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Malta International Airport (Luqa Airport)" ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Coral?

Czy hotel Coral posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Coral

Jaka jest pogoda w Bugibbie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
15
16
17
20
24
27
28
27
24
21
18
średnia temp. w nocy
14
13
14
15
18
22
25
26
25
22
19
15
śr. ilość dni słonecznych
26
24
28
29
30
30
31
30
27
25
24
27
śr. ilość dni deszczowych
5
4
3
1
1
0
0
1
3
6
6
4
średnie opady (mm)
54.9
54.42
33.06
10.34
12.34
2.86
0.27
3.23
36.4
69.83
94.43
58.14
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie