Hotel Olissippo Marques de Sa

Lizbona, Wybrzeże Lizbońskie, (Portugalia)

Olissippo Marques de Sa zdaniem specjalistów Urlop.pl

Olissippo Marques de Sa to hotel wyróżniający się doskonałą lokalizacją, blisko stacji metra, co umożliwia łatwy dostęp zarówno do centrum Lizbony, jak i lotniska. Goście doceniają czystość pokoi oraz przyjazną atmosferę, która sprzyja komfortowemu wypoczynkowi. Śniadania w formie bufetu są obfite i różnorodne, co spotyka się z pozytywnymi opiniami. Personel hotelu jest opisywany jako pomocny i uprzejmy, co podkreśla wysoki standard obsługi. Olissippo Marques de Sa to atrakcyjny wybór dla osób poszukujących wygodnego miejsca w Lizbonie, łączącego dogodną lokalizację, schludne wnętrza i smaczną ofertę gastronomiczną.

  • Nr 9 wśród 25 hoteli blisko centrum w Wybrzeże Lizbońskie
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.

Opis hotelu Olissippo Marques de Sa

Opis kontrahenta

Opis ogólny:
Ok. 17 km od plaży leży hotel miejski Olissippo Marques De Sa. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. W okolicy znajdują się liczne obiekty handlowe, a najbliższy sklep spożywczy znajduje się w odległości ok. 1 km. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 3 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino (ok. 1 km) i teatr (ok. 2 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: El Corte IngléS (ok. 300 m), Campo Pequeno Bullfight (ok. 100 m) oraz Zoo (ok. 2 km). Przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewnia mobilność podczas urlopu. Najbliższa stacja metra znajduje się około 200 m od hotelu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 2 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 500 m szpital. Lotnisko (LIS) położone jest ok. 9 km od hotelu.
Wyposażenie :
Ten 9-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 164 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby, klimatyzację, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Obsługa pokojowa oraz usługa prania są dostępne odpłatnie.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 3 km od hotelu). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 5 km.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Dostępne opcje płatnicze: Visa, Diners Club, American Express oraz Eurocard/MasterCard.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Ważne informacje dotyczące oferty

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bagaż podręczny: 
RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
TAP (TP) - 1 mały bagaż podręczny, 10 KG (max. wymiary: 55 x 40 x 25 cm)
LOT (LO) - 1 mały bagaż podręczny, 8 KG (max. wymiary 55 x 40 x 23 cm)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- anglojęzyczną opiekę telefoniczną przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- podatek turystyczny: od 2 euro za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem

BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Ważne informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania - według akutalnego harmonogramu hotelu.
Podczas kwaterowania hotele mogą wymagać zabezpieczenia - depozytu  (karta kredytowa, karta debetowa, gotówka) w wysokości ok 250-400 euro. Prosimy o zabezpieczenie wymaganej kwoty.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Hotel znany jest również jako

  • Olissippo Marques De Sa

Szczególnie polecany dla

  • osób nastawionych na zwiedzanie (80%)
  • osób szukających spokoju (20%)

Udogodnienia

  • Golf
  • Blisko centrum

Dane GPS

N 38º 44' 10.9716"
W 9º 9' 6.48"

Opinie o hotelu Olissippo Marques de Sa

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1251 opinii z różnych źródeł
4.4 / 6
Dobry
79% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
352 opinie
5.0
251 opinii
4.0
389 opinii
3.0
161 opinii
2.0
33 opinie
1.0
65 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Olissippo Marques de Sa

Opinie o hotelu i otoczeniu

Olissippo Marques de Sa znajduje się w spokojnej części Lizbony, oferując łatwy dostęp do stacji metra, co umożliwia szybkie dotarcie do centrum miasta i lotniska. W okolicy można znaleźć liczne restauracje, sklepy oraz atrakcje, takie jak Muzeum Calouste Gulbenkiana i jego ogrody. Hotel wyróżnia się czystymi i schludnymi wnętrzami, a części wspólne są nowoczesne i dobrze utrzymane. Pomimo drobnych uwag dotyczących stanu technicznego, ogólna jakość obiektu zapewnia komfortowy pobyt z dala od zgiełku centrum, ale z łatwym dostępem do najważniejszych punktów miasta.

Opinie o pokoju

Pokoje w Olissippo Marques de Sa są przestronne i czyste, zapewniając komfortowy wypoczynek. Choć niektóre meble mogą wymagać odświeżenia, ogólna wygoda i standard utrzymania są na dobrym poziomie. Łazienki, mimo niewielkich rozmiarów i ograniczonej liczby półek na kosmetyki, są funkcjonalne, dobrze utrzymane i wyposażone w niezbędne akcesoria. Sprawnie działająca klimatyzacja stanowi dodatkowy atut, szczególnie w cieplejsze dni. Pokoje oferują przyjemne warunki do relaksu po dniu pełnym zwiedzania Lizbony.

Opinie o gastronomii

Hotel Olissippo Marques de Sa serwuje urozmaicone i obfite śniadania w formie bufetu, które cieszą się uznaniem gości. Bufet jest regularnie uzupełniany, co gwarantuje świeżość i szeroki wybór, w tym lokalne specjały. Restauracja hotelowa oferuje smaczne dania, a wieczorne posiłki w formie bufetu również spotykają się z pozytywnymi opiniami. Goście mogą także odwiedzić hotelowy bar, gdzie dostępne są różnorodne napoje. Dzięki dogodnemu położeniu w pobliżu stacji metra, łatwo można odkrywać lokalne restauracje i kulinarne atrakcje Lizbony.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel położony jest w dogodnym miejscu w Lizbonie, zaledwie kilka minut spacerem od stacji metra, co ułatwia poruszanie się po mieście, w tym dojazd na lotnisko. W pobliżu znajdują się atrakcje takie jak Muzeum Calouste Gulbenkiana z pięknymi ogrodami oraz park Eduardo VII, idealny na spacery. Goście mają również blisko do centrum handlowego El Corte Inglés, które oferuje szeroki wybór sklepów i restauracji. Okolica obfituje w różnorodne lokale gastronomiczne, co czyni hotel świetnym punktem startowym do odkrywania kulinarnych smaków Lizbony.

Ocena klientów
Holiday Check
5.4 / 6
Znakomity
100% osób poleca
(5 opinii)
Hotel i otoczenie5.0
Pokoje5.0
Położenie i okolica5.6
Gastronomia5.2
infrastruktura5.4
Ogólne wrażenia5.9
Holiday Check

(35 opinii)

Thumb up Holiday Check
91%
4.4 /6

Hotel

4.4

Pokój

3.8

Serwis

4.8

Położenie

5.3

Gastronomia

4.6

Sport i rozrywka

3.1
Opinie użytkowników
rodzinka M.
kwiecień 2019
5.1 / 6
Uzasadnienie
Hotel zlokalizowany w zacisznej, bocznej uliczce, nieopodal stacji metra. W pobliżu mnóstwo restauracji i sklepów. Pokój był dosyć starawy, ale czysty. W zadbanej łazience codziennie uzupełniano kosmetyki. Śniadania apetyczne. Polecam.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
malapi
kwiecień 2019
5.5 / 6
Uzasadnienie
Hotel usytuowany w bocznej ulicy. Niedaleko znajduje się stacja metra, dzięki czemu obiekt jest świetną bazą wypadową do zwiedzania centrum miasta. W pobliżu także restauracje oraz sklepy. Personel w recepcji był życzliwy i pomocny. Pokoje czyste i utrzymane na odpowiednim poziomie, choć wystrój pozostawiał trochę do życzenia. Łazienkę sprzątano codziennie. Do dyspozycji gości kosmetyki. Śniadania smaczne.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Ania
listopad 2016
5.3 / 6
Uzasadnienie
Hotel znajdujący się kawałek drogi spacerem od plaży i centrum. Oferuje pokoje proste, ale przyjemne i co najważniejsze czyste. Serwowane śniadania w formie bufetu są obfite i zawierają duży wybór. No i są smaczne. Personel bardzo miły
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
sabina
październik 2016
5.5 / 6
Uzasadnienie
Atutem tego przyjemnego hotelu jest jego doskonała lokalizacja w pobliżu centrum i oceanu. Pokój i łazienka były ładne i przestronne,a śniadania podawane w formie bufetu były smaczne. Czego więcej można chcieć.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Andrzej
wrzesień 2016
5.4 / 6
Uzasadnienie
Hotel zlokalizowany kawałek od centrum, za to w pobliżu metra i autobusów. Blisko było do Muzeum i ogrodu Gulbenkiana, gdzie można podziwiać zabytki sztuki egipskiej, greckiej, rzymskiej oraz Islamu. Do podawanych śniadań brakowano mi jajek sadzonych i serów. Poza ananasami i melonami nie podawana też innych owoców. Za to kawa z ekspresu była wyśmienita. Obsługa była dyskretna, ale też, gdy tego potrzebowałem dostępna. Osobom, które nie korzystają z klimatyzacji i chciały by spać przy otwartych oknach przeszkadzać będzie poranny hałas wywożonych śmieci.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Olissippo Marques de Sa

Lista najczęściej zadawanych pytań

Czy hotel Olissippo Marques de Sa jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Olissippo Marques de Sa według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Olissippo Marques de Sa ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Olissippo Marques de Sa ?

Lokalizacja hotelu Olissippo Marques de Sa

Jaka jest pogoda w Lizbonie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
16
17
19
22
25
27
28
26
23
18
16
średnia temp. w nocy
10
10
11
12
14
16
18
18
18
16
13
11
śr. ilość dni słonecznych
25
23
24
24
28
28
31
31
28
26
24
25
śr. ilość dni deszczowych
6
5
7
6
3
2
0
0
2
5
6
6
średnie opady (mm)
60.14
56.97
76.9
59.73
37.67
10.85
2.02
2.01
32.61
74.25
83
79.01
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie