Hotel Studio 17 Atlantichotels

Portimao, Algarve, (Portugalia)

Studio 17 Atlantichotels zdaniem specjalistów Urlop.pl

Studio 17 Atlantichotels to obiekt oferujący przystępne zakwaterowanie w dogodnej lokalizacji, blisko lokalnych sklepów i supermarketów, co ułatwia codzienne zakupy. Dodatkowym atutem są balkony, z których można podziwiać widoki na okolicę. Należy jednak mieć na uwadze pewne mankamenty. Pokoje wymagają modernizacji, a brak klimatyzacji może być odczuwalny w cieplejsze dni. Komfort łóżek również bywa krytykowany, co może wpływać na jakość wypoczynku. Studio 17 Atlantichotels może być odpowiednim wyborem dla osób mniej wymagających, które planują spędzać większość czasu na odkrywaniu uroków okolicy.

  • Nr 53 wśród 56 hoteli 3* na Algarve
  • ok. 1400m od plaży

Opis hotelu Studio 17 Atlantichotels

Opis kontrahenta

Opis ogólny:
Hotel Studio 17 znajduje się około 1 km od plaży. Miasto Portimao jest oddalone o około 700 m (Alvor około 900 m). Trzeba pokonać około 500 m, aby dotrzeć do supermarketu bądź pozostałych sklepów. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 1 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantuje kino (ok. 500 m). Przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewnia mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 3 km szpital. Lotnisko (FAO) położone jest ok. 50 km od hotelu. Kolejne lotnisko (LIS) jest oddalone o ok. 0 m.
Wyposażenie :
Ten 12-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 79 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 16:00, check-out do godz. 11:00) oraz lobby. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Za usługę sprzątania pokoi mogą obowiązywać opłaty.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania (bezpłatnie).
Sport/czas wolny:
W odległości ok. 3 km od hotelu znajduje się pole golfowe.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, francusku, hiszpańsku i po portugalsku.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Ważne informacje dotyczące oferty

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bagaż podręczny: 
RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
TAP (TP) - 1 mały bagaż podręczny, 10 KG (max. wymiary: 55 x 40 x 25 cm)
LOT (LO) - 1 mały bagaż podręczny, 8 KG (max. wymiary 55 x 40 x 23 cm)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- anglojęzyczną opiekę telefoniczną przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- podatek turystyczny: od 2 euro za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem

BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Ważne informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania - według akutalnego harmonogramu hotelu.
Podczas kwaterowania hotele mogą wymagać zabezpieczenia - depozytu  (karta kredytowa, karta debetowa, gotówka) w wysokości ok 250-400 euro. Prosimy o zabezpieczenie wymaganej kwoty.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Hotel znany jest również jako

  • Studio 17
  • Studio 17 By Atlantic Hotels

Dane GPS

N 37º 7' 48.126"
W 8º 32' 37.1256"

Opinie o hotelu Studio 17 Atlantichotels

Aktualna średnia ocena

podsumowując 977 opinii z różnych źródeł
3.8 / 6
Przeciętny
60% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
298 opinii
5.0
0 opinii
4.0
286 opinii
3.0
162 opinie
2.0
86 opinii
1.0
145 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Studio 17 Atlantichotels

Opinie o hotelu i otoczeniu

Studio 17 Atlantichotels położony jest w spokojnej okolicy, około 15-20 minut spacerem od plaży. Obiekt oferuje przestronne apartamenty z dużymi balkonami, z których można podziwiać widoki na okolicę. W pobliżu znajdują się sklepy takie jak Lidl i Aldi, co ułatwia codzienne zakupy. Teren hotelu jest zadbany, a mały basen stanowi miejsce do relaksu. Lokalizacja w dzielnicy mieszkalnej zapewnia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji turystycznych, co czyni hotel praktycznym wyborem dla osób chcących zwiedzać okolicę.

Opinie o pokoju

Pokoje w Studio 17 Atlantichotels są przestronne i funkcjonalne, wyposażone w aneks kuchenny oraz balkony, które umożliwiają relaks na świeżym powietrzu. Niektórzy goście wskazują na niewygodne łóżka i materace z wyczuwalnymi sprężynami, co może obniżać komfort snu. Czystość pokoi bywa różnie oceniana, a łazienki, choć praktyczne, w niektórych przypadkach wymagają modernizacji. Obiekt stanowi ekonomiczną opcję dla osób poszukujących prostego zakwaterowania.

Opinie o basenie

Basen w Studio 17 Atlantichotels jest regularnie utrzymywany i stanowi miejsce relaksu dla gości, szczególnie w upalne dni. Opinie na jego temat są zróżnicowane – niektórzy chwalą czystość i przyjemność korzystania, inni zwracają uwagę na niewielki rozmiar oraz intensywne użycie chloru, co może wpływać na komfort. Mimo tych uwag, basen pozostaje popularnym miejscem wśród odwiedzających.

Opinie o plaży

Studio 17 Atlantichotels znajduje się w lokalizacji sprzyjającej miłośnikom plażowania. Spacer do plaży Praia da Rocha zajmuje około 20 minut, co dla wielu gości stanowi przyjemną wycieczkę. Warto jednak pamiętać, że dojście może być mniej komfortowe dla osób z ograniczeniami ruchowymi. Dla tych, którzy preferują krótsze dystanse, dostępne są opcje transportu publicznego lub taksówek.

Opinie o położeniu i okolicy

Studio 17 Atlantichotels usytuowany jest pomiędzy centrum Portimão a plażą Praia da Rocha, co zapewnia wygodny dostęp do obu tych miejsc. W okolicy znajdują się supermarkety, takie jak Lidl i Aldi, a także centrum handlowe AQUA Shopping Center. Okolica oferuje różnorodne opcje gastronomiczne, w tym lokalne restauracje i kawiarnie. Transport jest łatwo dostępny dzięki Uberowi i lokalnym liniom autobusowym, co umożliwia zwiedzanie atrakcji, takich jak Alvor czy marina w Portimão. Mimo pewnych uwag dotyczących lokalizacji, obiekt może być atrakcyjną opcją dla osób szukających budżetowego zakwaterowania.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Studio 17 Atlantichotels

Lista najczęściej zadawanych pytań

Czy hotel Studio 17 Atlantichotels jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Studio 17 Atlantichotels według Urlop.pl ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Studio 17 Atlantichotels ?

Czy hotel Studio 17 Atlantichotels posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Studio 17 Atlantichotels

Jaka jest pogoda w Portimao?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
18
20
23
26
29
29
27
23
19
17
średnia temp. w nocy
10
10
11
13
15
17
19
19
19
17
14
11
śr. ilość dni słonecznych
26
24
25
25
28
29
31
31
28
27
24
26
śr. ilość dni deszczowych
5
4
6
5
3
1
0
0
2
4
6
5
średnie opady (mm)
55.79
54.78
75.45
49.08
26.19
7.26
0.55
1.09
19.08
60.54
63.45
66.32
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie