Hotel Palazzin

Qawra, (Malta)

Palazzin zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Palazzin wyróżnia się przyjazną atmosferą i troską o komfort gości. Obsługa jest często opisywana jako miła i pomocna, co pozytywnie wpływa na ogólne wrażenia z pobytu. Goście chwalą także smaczne jedzenie oraz różnorodność serwowanych dań, szczególnie podczas śniadań. Czystość w hotelu stoi na wysokim poziomie. Pokoje są regularnie sprzątane, a porządek utrzymywany jest również w częściach wspólnych, co podkreślają odwiedzający. Niektórzy goście zauważają jednak, że pewne elementy hotelu mogłyby zostać zmodernizowane. Pojawiają się także opinie dotyczące stanu łazienek, które mogłyby być lepiej utrzymane. Mimo tych uwag, hotel Palazzin pozostaje dobrym wyborem dla osób poszukujących komfortowego miejsca na wypoczynek.

  • Nr 8 wśród 22 hoteli blisko centrum na Malcie
  • ok. 600m od plaży

Opis hotelu Palazzin

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie:

Kompleks hotelowy znajduje się w mieście Qawra. Do plaży można dojśc w ciągu kilku minut (około 800 metrów), w sąsiedztwie hotelu znajdują się liczne restauracje, bary, sklepy i lokale rozrywkowe, a także przystanki autobusowe komunikacji miejskiej. Lotnisko znajduje się około 20 km.

Adres:

IL Palazzin Hotel
R. Loria Street SPB 1863 St Paul's Bay Malta
Tel: +356 2158 5245
Web: www.palazzinhotel.com

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1996. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 79 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, babysitting, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu queen size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest pralka. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski, golfa i jazdę konną. Jet ski, spływy kajakowe i nurkowanie dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Gościom pragnącym zachować dobrą formę polecamy studio fitness. W hotelu znajdziecie Państwo Strefę Wellness ze spa, sauną i zabiegami masażu.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem i wyżywienie częściowe. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Podatki – malta:

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5  Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
+++ Air Malta (KM), Lufthansa (LH): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg  *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena około 280- 450 PLN.   * Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
++++ Enter Air (E4): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Hotel znany jest również jako

  • Il-Palazzin Hotel
  • Il-Palazzin
  • Il Palazzin

Dane GPS

N 35º 57' 6.0048"
E 14º 25' 22.53"

Opinie o hotelu Palazzin

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1044 opinie z różnych źródeł
4.5 / 6
Dobry
75% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Dobry

6.0
372 opinie
5.0
87 opinii
4.0
350 opinii
3.0
159 opinii
2.0
47 opinii
1.0
29 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Czystość i porządek
  • Basen

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Palazzin

Opinie o hotelu i otoczeniu

Palazzin to schludny i zadbany hotel, położony w centralnej części kurortu Saints Paul Bay, co zapewnia łatwy dostęp do pobliskich sklepów, restauracji i plaży. Obiekt dysponuje dwoma basenami, w tym jednym krytym, które są dobrze utrzymane i sprzyjają relaksowi po dniu pełnym wrażeń. Wnętrza hotelu zostały odnowione, nadając mu nowoczesny charakter. Goście mogą cieszyć się spokojem oraz widokami z balkonów, które pozwalają podziwiać okolicę. Lokalizacja w pobliżu dworca autobusowego Bugibba sprawia, że hotel jest wygodną bazą wypadową do zwiedzania Malty.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu Palazzin są przestronne, czyste i wygodne, co gwarantuje komfortowy pobyt. Wyposażenie obejmuje klimatyzację, telewizor oraz lodówkę, a niektóre pokoje posiadają balkony, umożliwiające relaks z widokiem na okolicę. Łazienki są funkcjonalne, choć niektóre opinie wskazują na potrzebę ich modernizacji. Codzienne sprzątanie pokoi zapewnia dodatkowy komfort, a sprawnie działająca klimatyzacja pozwala na utrzymanie przyjemnej temperatury we wnętrzach.

Opinie o gastronomii

Hotel Palazzin oferuje różnorodne doświadczenia kulinarne, które spotykają się z pozytywnymi opiniami gości. Śniadania są obfite i zróżnicowane, obejmując zarówno opcje kontynentalne, jak i międzynarodowe. Restauracja serwuje posiłki w formie bufetu, z wyborem dań lokalnych i śródziemnomorskich, a także napojów alkoholowych i bezalkoholowych. Bar w holu zapewnia szeroki wybór napojów w przystępnych cenach, stanowiąc przyjemne miejsce na relaks po dniu pełnym aktywności. Mimo pewnych uwag dotyczących śniadań, ogólne wrażenia z oferty gastronomicznej są bardzo pozytywne, a goście doceniają smak i jakość serwowanych potraw.

Opinie o basenie

Goście hotelu Palazzin mają do dyspozycji dwa baseny, w tym jeden kryty, co pozwala na relaks niezależnie od pogody. Odkryty basen jest przestronny i dobrze utrzymany, oferując przyjemne miejsce do odpoczynku. Kryty basen stanowi bezpieczną przestrzeń dla rodzin z dziećmi. Baseny są czyste i odpowiednie zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Choć basen zewnętrzny jest mniejszy i dostępny w określonych godzinach, zapewnia możliwość odprężenia po dniu pełnym aktywności.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel Palazzin znajduje się w dogodnej lokalizacji w centrum kurortu Saints Paul Bay, co umożliwia łatwy dostęp do plaży, promenady, restauracji i sklepów. W pobliżu znajduje się dworzec autobusowy, który ułatwia podróżowanie po całej wyspie, co jest szczególnie korzystne dla turystów planujących zwiedzanie. Okolica sprzyja spacerom dzięki szerokim chodnikom i niewielkiemu ruchowi samochodowemu. Bliskość morza oraz licznych lokali gastronomicznych czyni hotel doskonałym miejscem na odkrywanie uroków Malty.

Ocena klientów
Holiday Check
4.8 / 6
Dobry
83% osób poleca
(6 opinii)
Hotel i otoczenie4.6
Pokoje4.8
Położenie i okolica4.7
Gastronomia4.8
infrastruktura4.6
Ogólne wrażenia5.2
Opinie użytkowników
Piotrek
styczeń 2020
3.6 / 6
Zalety
Ogólna czystość
Wady
Basen na dachu
Hotel
Miejsce nie zachwyciło nas. Niestety obecnie czystość jest ważna, ale nie możne być jedynym atutem podczas wyjazdu. Mieliśmy większe oczekiwania.
Pokoje
Ogólnie pokój do przyjęcia. Wyposażenie w dobrym stanie, czystość utrzymana, ale widok na budowę fatalny.
Gastronomia
Jedzenie typowe i bez niczego szczególnego. Dobra jakość i ilość też w miarę.
Infrastruktura
Publiczna plaża była słaba i kamienista. Basen na dachu bez zadaszenia to pomyłka.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni
Artur
styczeń 2019
6.0 / 6
Uzasadnienie
Hotel w bardzo dobrej cenie i standardzie wyższym, niż się spodziewałem. Przestronny, świetnie wyposażony pokój z widokiem na morze. Śniadania z dużym wyborem. Znakomita lokalizacja. Wszyscy - a wczasy spędzaliśmy w grupie znajomych - zgodnie uznaliśmy, że obiekt był największym atutem naszych wakacji na Malcie, gdyż w listopadzie pogoda niezbyt dopisała.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
MM
listopad 2017
5.2 / 6
Uzasadnienie
Hotel jest odpowiednio wyposażony. Jedzenie wyśmienite. W pokoju znajduje się komfortowe łóżko, klimatyzacja, telewizor, lodówka, a także balkon z przyjemnym widokiem na morze (ale tylko z jednym krzesłem na dwie osoby). Na hotelu oraz przy nim baseny z darmowymi leżakami. Personel jest bardzo uprzejmy i pomocny. W hotelu powitano nas butelką wina. Z obiektu w kwadrans można dojść do pętli autobusowej, skąd wszędzie już jest blisko. Jedynym minusem są włączane około 7:00 rano urządzenia, które generują dosyć uciążliwy hałas.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
madzia_P
grudzień 2016
5.0 / 6
Uzasadnienie
Hotel, w którym spędziliśmy 3 noce. Zakwaterowani zostaliśmy w czystym pokoju, z widokiem na morze. Śniadania podawano europejskie, chociaż były bardziej słodkie. Można było również wykupić opcję z kolacją, na którą składała się zupa oraz wybór trzech dań. Wszystko było bardzo smaczne i naprawdę warte swojej ceny. Jedynym minusem był, niepozwalający spać, wentylator na dachu sąsiedniego budynku. Szczerze polecam ten hotel.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
bartpawlikowski
październik 2016
4.5 / 6
Uzasadnienie
Hotel znajdujący się w drugiej linii zabudowy, jednak z z naszego drugiego piętra mieliśmy widok na morze. Zarówno łazienka, jak i sam pokój były czyste i wyposażone w to co trzeba. Zaskoczeniem był dla nas voucher na śniadanie w cenie. Może nie było ono nadzwyczajne, ale w formie bufetu i zawierało potrawy kuchni kontynentalnej. Z tego co wiem był w hotelu też basen, ale nie korzystaliśmy z niego. Byliśmy bardzo zadowoleni z tego pobytu. Doskonale spełnił on swoją rolę hotelu transferowego, jednak z uwagi na oddalenie od morza, nie nadaje się raczej jako hotel wakacyjny.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
zieloo007
wrzesień 2016
4.3 / 6
Uzasadnienie
Przyzwoite warunki jak na Maltę. Były dobre śniadania, a lodówka przydawała się. Wśród gości dominowały osoby po pięćdziesiątce. Hotel oddalony od plaży i atrakcji miasta. Jednak mimo tego i tak go polecam.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Palazzin

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Palazzin ?

Czy hotel Palazzin jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Palazzin według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Palazzin ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Palazzin ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Malta International Airport (Luqa Airport)" ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Palazzin?

Czy hotel Palazzin posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Palazzin

Jaka jest pogoda w Qawra?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
15
16
17
20
24
27
28
27
24
21
18
średnia temp. w nocy
14
13
14
15
18
22
25
26
25
22
19
15
śr. ilość dni słonecznych
26
24
28
29
30
30
31
30
27
25
24
27
śr. ilość dni deszczowych
5
4
3
1
1
0
0
1
3
6
6
4
średnie opady (mm)
54.9
54.42
33.06
10.34
12.34
2.86
0.27
3.23
36.4
69.83
94.43
58.14
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie