Hotel Cardor Holiday Complex

Bugibba, (Malta)

Cardor Holiday Complex zdaniem specjalistów Urlop.pl

Cardor Holiday Complex to obiekt, który może zainteresować osoby planujące budżetowy wyjazd oraz tych, którzy zamierzają spędzać większość czasu na zwiedzaniu okolicy. Hotel usytuowany jest w dogodnym miejscu, w pobliżu przystanków autobusowych i sklepów, co ułatwia poruszanie się po Malcie. Dodatkowym udogodnieniem są aneksy kuchenne w pokojach, umożliwiające samodzielne przygotowywanie posiłków. Warto jednak zauważyć, że standard obiektu może nie spełniać oczekiwań bardziej wymagających gości. Pokoje i łazienki wymagają odświeżenia, a czystość bywa przedmiotem uwag. Cardor Holiday Complex może być odpowiednią opcją dla osób poszukujących prostego miejsca na nocleg w przystępnej cenie.

  • Nr 49 wśród 59 hoteli 3* na Malcie
  • ok. 450m od plaży
  • Długość lotu 2h 50min.

Opis hotelu Cardor Holiday Complex

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - cardor hotel apartments malta:

Hotel położony jest w północnej części Malty , w bardzo popularnej dzielnicy Bugibba i Qawra w Zatoce St. Paul's . W odległości spaceru od kamiennej promenady , gdzie istnieje możliwość popływać w krystalicznie czystych wodach Morza Śródziemnego i do uprawiania sportów wodnych. Restauracje , bary, sklepy , kluby nocne i transport publiczny znajdują się w odległości około 150 m. Do Valletta jest około 30 minut, na wyspy Gozo i Blue Grotto to około 45 minut . Luqu Airport (MLA) znajduje się zaledwie 25 km od hotelu.

Adres - cardor hotel apartments:

Nakkri Road, Qawra,  St.Paul's Bay SPB 05 - Malta
Tel: +356 21 582 780  ,  Web : www.canifor.com   

Wyposażenie:

Hotel apartamentowy wzniesiony został w roku 1990. Obiekt dysponuje 30 apartamentami. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (odpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie, wentylator, kuchnię i łazienkę. Goście hotel powitani zostaną drobnym podarunkiem. Balkon lub taras stanowią standardowe wyposażenie większości pokoi. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. Aneks kuchenny dla osób samodzielnie się stołujących jest optymalnie wyposażony w lodówkę, minilodówkę, kuchenkę gazową i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio, budzik i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Hotel apartamentowy oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również przekąski. W karcie znajdują się napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguly w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są dostępne w każdym otwartym barze w godzinach ok. 10:00 – ok. 23:00   (więcej informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Narty wodne, przejażdżki na bananie wodnym i nurkowanie dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje tenisa stołowego, bilard i zajęcia gimnastyczne, jak również za dodatkową opłatą studio fitness. Obiekt dysponuje bogatą ofertą Wellness, do której należą m.in. spa i solarium. Za dodatkową opłatą do dyspozycji gości jest sauna i zabiegi masażu.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Podatki – malta:

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5  Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
+++ Air Malta (KM), Lufthansa (LH): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg  *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena około 280- 450 PLN.   * Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
++++ Enter Air (E4): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Hotel znany jest również jako

  • Cardor Hotel
  • Cardor Apartments

Dane GPS

N 35º 57' 19.4977"
E 14º 25' 18.5184"

Opinie o hotelu Cardor Holiday Complex

Aktualna średnia ocena

podsumowując 875 opinii z różnych źródeł
2.9 / 6
Słaby
34% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
141 opinii
5.0
0 opinii
4.0
202 opinie
3.0
149 opinii
2.0
82 opinie
1.0
301 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Cardor Holiday Complex

Opinie o hotelu i otoczeniu

Cardor Holiday Complex znajduje się w dogodnym miejscu, zaledwie kilka minut spacerem od plaży. W okolicy dostępne są liczne restauracje, sklepy i bary, a także przystanek autobusowy, co ułatwia zwiedzanie wyspy. Choć stan techniczny hotelu wymaga poprawy, przystępna cena czyni go atrakcyjną opcją dla osób szukających ekonomicznego zakwaterowania.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu różnią się standardem – niektóre są przestronne i wyposażone w aneksy kuchenne, co może być wygodne dla osób przygotowujących posiłki samodzielnie. Jednak zdarzają się problemy z czystością, wyposażeniem oraz stanem łazienek. Klimatyzacja jest dostępna, choć czasami wymaga dodatkowej opłaty.

Opinie o gastronomii

Restauracja hotelowa serwuje posiłki w formie bufetu, oferując podstawowe, świeże opcje. Atmosfera w restauracji jest przyjemna, choć czasami może być tłoczno. Dostępne są również pakiety żywnościowe dostosowane do różnych diet. W ramach all inclusive oferowane są napoje alkoholowe, choć ich jakość może nie spełniać oczekiwań bardziej wymagających gości.

Opinie o basenie

Basen zewnętrzny w hotelu budzi mieszane opinie – niektórzy goście zwracają uwagę na jego niewielki rozmiar i jakość wody. Otoczenie basenu bywa zacienione przez wysokie budynki, co ogranicza dostęp do słońca. Alternatywą jest kryty basen z sauną i jacuzzi, a na dachu znajduje się jacuzzi z leżakami, oferujące piękne widoki.

Opinie o plaży

Kompleks znajduje się w dogodnym miejscu, zaledwie kilka minut spacerem od kamienistej plaży. Bliskość licznych restauracji, sklepów i miejsc rozrywki zapewnia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji. Dodatkowo, pobliska komunikacja miejska umożliwia wygodne zwiedzanie okolicy.

Opinie o rozrywce i sport

Hotel oferuje różnorodne formy rozrywki, w tym wieczorne programy, które często skierowane są do starszych gości. Do dyspozycji są trzy baseny, w tym kryty, co pozwala na relaks niezależnie od pogody. Choć oferta rozrywkowa może nie odpowiadać młodszym gościom, hotel jest odpowiedni dla osób szukających spokojnego wypoczynku.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel położony jest w dogodnej lokalizacji, blisko plaży i przystanków autobusowych, co umożliwia łatwe zwiedzanie wyspy. W okolicy znajdują się sklepy, supermarkety, restauracje i bary, a także atrakcje turystyczne, takie jak akwarium czy muzeum samochodów. Bliskość pubów z muzyką na żywo sprawia, że okolica jest atrakcyjna również wieczorami.

Holiday Check

(23 opinii)

Thumb up Holiday Check
39%
3.2 /6

Hotel

3.2

Pokój

2.7

Serwis

2.8

Położenie

4.5

Gastronomia

2.7

Sport i rozrywka

2.9

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Cardor Holiday Complex

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Cardor Holiday Complex ?

Czy hotel Cardor Holiday Complex jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Cardor Holiday Complex według Urlop.pl ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Malta International Airport (Luqa Airport)" ?

Lokalizacja hotelu Cardor Holiday Complex

Jaka jest pogoda w Bugibbie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
15
16
17
20
24
27
28
27
24
21
18
średnia temp. w nocy
14
13
14
15
18
22
25
26
25
22
19
15
śr. ilość dni słonecznych
26
24
28
29
30
30
31
30
27
25
24
27
śr. ilość dni deszczowych
5
4
3
1
1
0
0
1
3
6
6
4
średnie opady (mm)
54.9
54.42
33.06
10.34
12.34
2.86
0.27
3.23
36.4
69.83
94.43
58.14
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie