Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? tak
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? tak Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
--> Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
Aktualizacja opisu
08.02.2024 16:09
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Urlop.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotel znany jest również jako
Hotel Puntablanca
Dane GPS
N 23º 7' 56.4924" W 81º 18' 19.0728"
Opinie o hotelu Islazul Punta Blanca
(5 opinii)
45%
3.5 /6
Hotel
3.5
Pokój
3.0
Serwis
4.1
Położenie
4.2
Gastronomia
2.8
Sport i rozrywka
2.8
Ten hotel nie został jeszcze oceniony przez klientów Urlop.pl
Po lewej prezentujemy ocenę hotelu na podstawie opinii portalu HolidayCheck