Hotel La Isla y el Mar

Puerto del Carmen, Lanzarote, Wyspy Kanaryjskie, (Hiszpania)

La Isla y el Mar zdaniem specjalistów Urlop.pl

La Isla y el Mar to wyjątkowy hotel, który wyróżnia się eleganckim wystrojem, znakomitą atmosferą i wysokim standardem obsługi. Pokoje są przestronne, nowoczesne i doskonale wyposażone, co zapewnia komfortowy pobyt w przyjemnym otoczeniu. Hotel oferuje bogatą ofertę gastronomiczną, w tym różnorodne i obfite śniadania, z możliwością zamówienia potraw na życzenie. Dodatkowym atutem są piękne widoki oraz zadbane tereny, które tworzą idealne warunki do relaksu. Czystość i porządek w obiekcie są na najwyższym poziomie, co znacząco wpływa na komfort gości. La Isla y el Mar to doskonały wybór dla osób poszukujących spokojnego wypoczynku w relaksującej atmosferze, z dogodnym dostępem do lokalnych atrakcji turystycznych.

  • Nr 15 wśród 55 hoteli w Puerto del Carmen
  • ok. 800m od plaży

Opis hotelu La Isla y el Mar

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie:

Hotel znajduje się w miejscowości Puerto del Carmen, około 400 m od publicznej, piaszczystej plaży "Playa Chica".  W pobliżu znajdują się sklepy, supermarket, restauracje oraz inne lokale rozrywkowe. Najbliższe miasto Arrecife oddalone jest o około 17 km, do lotniska ACE jest około 4 km.

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1970. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 80 pokoi. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Pomieszczenia do organizacji eventów dysponują faksem.

Pokoje:

Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją, pomieszczeniem mieszkalnym, kuchnią i łazienką. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pokoje dysponują łózkiem typu king size oraz sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i jacuzzi. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne, szlafroki i telefon. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Hotel posiada basen i basen otwarty. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. rower / rower górski, golf, wędkowanie i jazda konna. Windsurfing, kanadyjki, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Oferta aktywności sportowej obiektu obejmuje studio fitness, jak również za dodatkową opłatą bilard. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu, anti-aging i solarium. Program animacyjny i muzyka na żywo to doskonały pomysł na zagospodarowanie Państwa czasu wolnego.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Hotel znany jest również jako

  • La Isla Y El Mar
  • La Isla Y El Mar Hotel Boutique

Dane GPS

N 28º 55' 27.822"
W 13º 40' 26.5476"

Opinie o hotelu La Isla y el Mar

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1290 opinii z różnych źródeł
5.6 / 6
Znakomity
96% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
1104 opinie
5.0
0 opinii
4.0
130 opinii
3.0
37 opinii
2.0
9 opinii
1.0
10 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu La Isla y el Mar

Opinie o hotelu i otoczeniu

La Isla y el Mar to nowoczesny hotel położony na wzgórzu, z którego roztaczają się zachwycające widoki na ocean. Starannie zaprojektowane ogrody z sukulentami harmonijnie współgrają z krajobrazem Lanzarote, tworząc atmosferę sprzyjającą wypoczynkowi. Części wspólne, takie jak basen i taras, są utrzymane w doskonałym stanie, a wygodne leżaki zapewniają komfort. Lokalizacja hotelu, choć nieco oddalona od miejskiego zgiełku, umożliwia łatwy dostęp do pobliskich atrakcji, co czyni go świetnym wyborem dla osób szukających spokoju i wygody.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są przestronne, czyste i komfortowe, oferując idealne warunki do wypoczynku. Wiele z nich posiada prywatne tarasy z leżakami oraz widok na morze. Łóżka są wygodne, a codzienne uzupełnianie wody i kawy w pokojach to miły akcent. Łazienki są nowoczesne i dobrze wyposażone, mimo drobnych uwag dotyczących przecieków. Ogólna jakość zakwaterowania zapewnia przyjemny pobyt.

Opinie o gastronomii

Hotel oferuje bogatą ofertę kulinarną, która spełnia oczekiwania gości. Śniadania w formie bufetu są różnorodne, a dodatkowo można zamówić dania z karty. Restauracja Kentia serwuje wykwintne potrawy i kreatywne koktajle, a bar przy basenie oferuje przekąski idealne na chwilę relaksu. Wieczorne degustacje wina i koktajli stanowią wyjątkową atrakcję dla odwiedzających.

Opinie o basenie

Basen hotelowy, choć niewielki, jest czysty i wyposażony w podgrzewaną wodę, co zapewnia komfortowy wypoczynek. Wokół niego rozmieszczono wygodne leżaki, a kameralna atmosfera sprzyja relaksowi. Bar przy basenie serwuje przekąski i napoje, a przestrzeń do opalania z widokiem na port dodaje uroku całemu otoczeniu.

Opinie o plaży

Hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od plaży Playa Chica, co sprawia, że jest atrakcyjny dla miłośników snorkelingu. Spacer do plaży przebiega w przyjemnym otoczeniu, a w pobliżu dostępne są liczne restauracje i puby, które urozmaicają pobyt. Położenie na wzgórzu zapewnia wspaniałe widoki na morze, rekompensując nieco dłuższą drogę do plaży. Lokalizacja hotelu jest spokojna, co sprzyja relaksowi, jednocześnie pozostając blisko wybrzeża.

Opinie o rozrywce i sport

Goście mogą korzystać z różnorodnych form rozrywki, takich jak wieczory artystyczne czy warsztaty koktajlowe, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Dla osób preferujących aktywność fizyczną dostępna jest sala fitness, odpowiednia do podstawowych ćwiczeń, oraz zajęcia jogi, które pozwalają na odprężenie. Na terenie hotelu znajduje się również basen, który mimo niewielkich rozmiarów zapewnia przyjemne chwile relaksu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położony w Puerto del Carmen, hotel stanowi doskonałą bazę wypadową do odkrywania Lanzarote. W okolicy znajdują się malownicze plaże, idealne do uprawiania sportów wodnych, oraz góry Timanfaya, które oferują niezapomniane widoki i możliwości pieszych wędrówek. W pobliżu dostępny jest szeroki wybór restauracji i barów, a także dogodna komunikacja miejska, co ułatwia zwiedzanie bez potrzeby wynajmu samochodu.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu La Isla y el Mar

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu La Isla y el Mar ?

Czy hotel La Isla y el Mar jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel La Isla y el Mar według Urlop.pl ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu La Isla y el Mar ?

Czy hotel La Isla y el Mar posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu La Isla y el Mar

Jaka jest pogoda w Puerto del Carmen?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
19
18
19
19
20
22
23
24
24
23
22
20
średnia temp. w nocy
17
17
17
18
19
20
21
22
22
22
20
19
śr. ilość dni słonecznych
30
27
30
30
31
30
31
31
30
30
29
30
śr. ilość dni deszczowych
1
1
1
0
0
0
0
0
0
1
1
1
średnie opady (mm)
9.37
14.17
8.23
3.41
2.28
0.44
0.24
1.03
5.19
13.72
13.68
8.38
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie