Hotel Blau Punta Reina Resort

Cala Mandia, Majorka, Baleary, (Hiszpania)

Blau Punta Reina Resort zdaniem specjalistów Urlop.pl

Blau Punta Reina Resort to doskonały wybór dla rodzin poszukujących relaksu i rozrywki. Goście doceniają różnorodność serwowanych posiłków, które są smaczne i dostosowane do różnych preferencji kulinarnych. Atmosfera w hotelu jest przyjazna i gościnna, a personel dokłada starań, aby sprostać oczekiwaniom gości, co pozytywnie wpływa na komfort pobytu. Wspaniałe widoki, zwłaszcza z pokoi z widokiem na morze, dodają uroku każdemu dniu spędzonemu w tym miejscu. Hotel oferuje bogaty program animacyjny, zapewniający rozrywkę zarówno dzieciom, jak i dorosłym, co czyni go świetnym miejscem na rodzinne wakacje. Blau Punta Reina Resort wyróżnia się jako miejsce, które łączy relaks, zabawę i piękne otoczenie, będąc atrakcyjnym wyborem na niezapomniany wypoczynek.

  • Nr 301 wśród 342 hoteli 4* na Majorce
  • ok. 250m od plaży
  • Długość lotu 3h 00min.

Opis hotelu Blau Punta Reina Resort

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Rodzinny hotel Blau Punta Reina Resort jest oddalony o ok. 300 m od piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Miasto Porto Cristo jest oddalone o około 5 km (Manacor około 17 km, Palma około 72 km). W okolicy znajdują się liczne obiekty handlowe, a najbliższy sklep spożywczy znajduje się w odległości ok. 50 m. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 50 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Drach Caves (ok. 4 km), Sant Salvador Santuari (ok. 26 km), PN Mondrago (ok. 28 km) oraz Es Pontas Santanyi (ok. 35 km). Lotnisko (PMI) położone jest ok. 60 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 3-piętrowy hotel, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 812 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 24 budynkach pobocznych. Hotel posiada całodobową recepcję, lobby z barem, 4 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), kiosk, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, dyskotekę, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi, w wyznaczonych miejscach. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny ze słodką wodą z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.Wyżywienie:Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Częściowe wyżywienie Plus obejmuje śniadanie i kolację i napoje podczas posiłków (limitowane) w wybranych restauracjach lub barach. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Woda oraz przekąski w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe, piwo, wino oraz lokalne alkohole.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: koszykówka, siatkówka plażowa, siłownia, aerobik, rzutki (za opłatą), siatkówka, bilard (za opłatą), kort tenisowy (za dodatkową opłatą), tenis stołowy (bezpłatnie) i minigolf. W odległości ok. 17 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa, hammam i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat) i baby-sitting (za dodatkową opłatą).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku, rosyjsku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, American Express oraz Eurocard/MasterCard.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Ważne informacje dotyczące oferty

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania - według akutalnego harmonogramu hotelu.
Podczas kwaterowania hotele mogą wymagać zabezpieczenia - depozytu  (karta kredytowa, karta debetowa, gotówka) w wysokości ok 250-400 euro. Prosimy o zabezpieczenie wymaganej kwoty.

Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Hotel znany jest również jako

  • Club Blau Punta Reina Resort
  • Hotel Blau Punta Reina Re
  • Blau Punta Reina Resort T
  • Blau Punta Reina Family Resort
  • Blau Punta Reina Junior Suites
  • Blau Punta Reina

Dane GPS

N 39º 31' 4.2562"
E 3º 18' 49.6203"

Opinie o hotelu Blau Punta Reina Resort

Aktualna średnia ocena

podsumowując 3193 opinie z różnych źródeł
5.1 / 6
Bardzo dobry
87% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
1916 opinii
5.0
412 opinii
4.0
482 opinie
3.0
206 opinii
2.0
90 opinii
1.0
87 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Blau Punta Reina Resort

Opinie o hotelu i otoczeniu

Blau Punta Reina Resort to przestronny kompleks położony na malowniczym klifie, z którego rozciągają się zachwycające widoki na morze. Otoczony jest dwoma urokliwymi zatokami, do których można dotrzeć pieszo lub korzystając z transferu. Tereny hotelowe są zadbane, z pięknymi ogrodami i przestronnymi wspólnymi przestrzeniami, które sprzyjają relaksowi. To idealne miejsce dla osób ceniących spokój i bliskość natury.

Opinie o pokoju

Pokoje w Blau Punta Reina Resort są przestronne, nowoczesne i utrzymane w czystości, co zapewnia komfortowy pobyt. Wiele z nich oferuje piękne widoki na morze, które można podziwiać z balkonu. Łazienki są funkcjonalne, choć w niektórych może brakować miejsca do przechowywania. Sprawnie działająca klimatyzacja stanowi dodatkowy atut, szczególnie w cieplejszych miesiącach.

Opinie o gastronomii

Goście Blau Punta Reina Resort mogą delektować się różnorodnymi potrawami serwowanymi w restauracjach, które oferują dania międzynarodowe oraz tematyczne wieczory kulinarne. Bufety są obfite i zróżnicowane, a jedzenie świeże i smaczne. Na terenie kompleksu dostępne są bary, gdzie można spróbować różnorodnych napojów, w tym koktajli. Przyjazna obsługa dba o komfort gości, co sprawia, że posiłki stają się przyjemnym elementem pobytu.

Opinie o basenie

Na terenie obiektu znajdują się trzy baseny, w tym jeden z widokiem na morze, który zapewnia spokojną atmosferę idealną do relaksu. Dla dzieci przygotowano wodny plac zabaw i zjeżdżalnie, które gwarantują świetną zabawę. Baseny są czyste i dobrze utrzymane, a dodatkowo dostępny jest aquapark, który oferuje wiele atrakcji, choć niektóre z nich mogą być dodatkowo płatne. Basen dla dorosłych z widokiem na morze to doskonałe miejsce na odpoczynek w ciszy.

Opinie o plaży

Hotel znajduje się w wyjątkowym miejscu, pomiędzy dwiema malowniczymi zatokami z piaszczystymi plażami i turkusową wodą. Goście mogą dotrzeć do plaż pieszo, choć niektóre ścieżki mogą być strome i kamieniste, lub skorzystać z bezpłatnego transferu oferowanego przez hotel. W okolicy dostępne są bary plażowe, które stanowią świetne miejsce na chwilę relaksu. To idealne miejsce dla osób szukających spokojnego wypoczynku nad morzem.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Blau Punta Reina Resort to doskonały wybór na rodzinne wakacje, szczególnie dla tych z dziećmi. Na najmłodszych czeka bogaty program animacji, zjeżdżalnie wodne, wodny plac zabaw oraz mini klub z różnorodnymi zajęciami i grami. Wieczorne atrakcje, takie jak mini disco, zapewniają wspólną zabawę dla całej rodziny. Bezpieczne baseny o odpowiedniej głębokości są idealne dla dzieci, co pozwala rodzicom na spokojny relaks.

Opinie o rozrywce i sport

Resort oferuje szeroki wybór atrakcji, w tym różnorodne animacje i wieczorne pokazy, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Na terenie obiektu znajdują się baseny, w tym jeden z atrakcjami wodnymi dla dzieci oraz cichy basen dla dorosłych, zapewniający spokojny wypoczynek. Miłośnicy aktywności fizycznej mogą korzystać z dobrze wyposażonej siłowni oraz uczestniczyć w zajęciach sportowych, takich jak aerobik w wodzie czy tenis stołowy. To miejsce, które łączy relaks z aktywnym wypoczynkiem.

Opinie o położeniu i okolicy

Blau Punta Reina Resort to świetna baza dla miłośników plażowania i odkrywania okolicy. W pobliżu znajdują się dwie malownicze zatoczki z piaszczystymi plażami. Dla osób chcących zwiedzać region dostępne są wygodne połączenia autobusowe oraz turystyczny pociąg do Porto Cristo. Warto odwiedzić Smocze Jaskinie, jedną z głównych atrakcji w okolicy. W pobliżu znajdują się także sklepy, co ułatwia codzienne zakupy i czyni pobyt jeszcze bardziej komfortowym.

Ocena klientów
Holiday Check
4.2 / 6
Dobry
64% osób poleca
(14 opinii)
Hotel i otoczenie4.4
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.7
Gastronomia4.2
infrastruktura4.8
Ogólne wrażenia4.3
Holiday Check

(4323 opinii)

Thumb up Holiday Check
88%
5.1 /6

Hotel

5.1

Pokój

4.8

Serwis

5.4

Położenie

5.2

Gastronomia

5.1

Sport i rozrywka

5.3
Opinie użytkowników
Agata
wrzesień 2018
1.0 / 6
Uzasadnienie
Hotel jest zaniedbany i brudny. Obsługa w większości mało uprzejma. Spora część nie zna prawie wcale języka angielskiego więc bardzo ciężko się z nimi porozumieć. Pokoje są małe, bardzo słabo wyciszone. Łóżka mają niewygodne materace, a coś takiego jak łoże małżeńskie (podwójne) - nie istnieje. Jedzenie? kiepskie i monotonne. W efekcie sporo pieniędzy poszła na zakupy. Główna restauracja nadaje się tylko do jedzenia żeby zabić głód. Nieco lepiej wypada Bolzano. Ogólnie nie polecam.
Komu odradzasz i dlaczego?
Za te pieniądze można znaleźć dużo lepsze miejsce.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, TUI Polska, podróżuje częściej niż 4 razy w roku
Piotr
wrzesień 2018
1.5 / 6
Uzasadnienie
Przeczytałem opinie innych o problemach z rezerwacjami. Wylot miałem koło 11.00 więc zadzwoniłem sobie o 7.00 rano do Blau. Powiedziano mi, że rezerwacja jest i jest z nią wszystko w porządku. Wsiadłem w samolot. Na miejscu powiedziano mi, że rezerwacja to może i owszem, ale POKOI dla nas NIE MA. I zaproponowano mim zakwaterowanie w innym miejscu przez 2 dni. Grzecznie poprosiłem o zorganizowanie mi powrotu samolotem do domu i oddanie pieniędzy. Odesłano mnie do TUI. Po 15 minutach pokój cudownie się znalazł. Pokój tak beznadziejny, że ciężko było się wyspać. Chyba jakiś centralny klimatyzator z każdej strony, bo huczało i na korytarzu i od strony balkonu (na balkon w zasadzie nie było po co wychodzić w tym hałasie). Widok na morze to była kpina. To był widok na DRZEWO, a nie na morze. Chciałem złożyć skargę - poprosiłem o rozmowę z Managerem. Przyszedł Pan Manuel Del Salto i powiedział, że oni nie muszą się tłumaczyć z tego kogo przyjmują, kogo odsyłają. A na koniec usłyszałem że jak się będę awanturował to mnie wyrzuci z hotelu.
Hotel
Hotel jest stary i zaniedbany
Pokoje
Łóżka są stare i niewygodne. Ściany jak z papieru - bardzo duży hałas
Gastronomia
Jedzenie kiepskie
Ogólne wrażenia
Lepiej tego miejsca unikać, bo nigdy nie wiadomo czy uznają rezerwację podróżnych... czy nie...
Komu odradzasz i dlaczego?
Odradzam każdemu kto w wakacje chce uniknąć stresu.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, TUI Polska, podróżuje częściej niż 4 razy w roku
Paweł
sierpień 2018
6.0 / 6
Uzasadnienie
Pracownicy serdeczni i uczynni, zawsze z dobry, humorem. Było wielu gości, ale pracownicy utrzymywali obiekt w czystości, szczególnie w restauracji, gdzie szybko ogarniali stoliki i nie trzeba było czekać. Barmani też świetni - super dogadywali się z gośćmi w każdym wieku.
Hotel
Super udane rodzinne wakacje. Byliśmy tu z dzieciakami na przełomie czerwca i lipca. Bardzo fajnie pod dzieci wszystko tutaj przygotowane. Super atmosfera. Cudownie widoki się stąd roztaczały. Zupełnie nie było tu opcji na nudę. Wiele animacji tu miało miejsce. Dzieci mogły spędzić czas w mini klubie. Była restauracja główna oraz dwie tematyczne z kuchnią hiszpańską i włoską. Poza tym kilka barów. Były dwa spore baseny oraz specjalny basen dla dzieci. Wrócimy z przyjemnością.
Pokoje
Pokój był wielki i czysty, co dzień sprzątano i zmieniano ręczniki. Mieliśmy z tarasu widok wprost na basen. Łazienka też była duża, była w niej wanna.
Gastronomia
Bardzo smaczne i różnorodne posiłki, każdy był zadowolony. Podawano sporo owoców morza i ryb, różne mięsa i co dzień jakieś regionalne smakołyki. Było również specjalne miejsce gdzie podawano dania dla dzieci. Nawet w barach miały swoje specjalne "drinki" oraz lody. Restauracja włoska serwowała przepyszną pizzę. Drinki były super.
Infrastruktura
Fajne animacje prowadzone przez bardzo miły zespół. świetne były dziecięce klubiki. Wieczorami co dzień show.
Położenie
Hotel leży otulony morzem z trzech różnych stron. Piękną drogą wybrukowaną kamieniami i schodkami wystarczy pójść kilka minut aby znaleźć się na plaży. Zatoka wygląda wprost zachwycająco. Plaża cudowna, piasek piękny. Woda zjawiskowa. Wokół hotelu jest bardzo spokojnie bo leży on w ustronnym miejscu. Dla nas bomba.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Aleksandra
październik 2017
Zweryfikowane
4.9 / 6
Hotel
Można się tutaj naprawdę poczuć, jak na wakacjach.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Neckermann Polska, podróżuje 1 raz w roku
zooozka
wrzesień 2017
5.7 / 6
Hotel
Zadbany, duży i rozległy. Czysto. Głównie młodzi oraz rodziny z dziećmi.
Pokoje
Nie najmłodszy budynek, wnętrza również projektowane kilka lat temu. Łazienki maja już swoje lata. Zadbane oraz czyste.
Gastronomia
W każdej restauracji smaczne posiłki. Hiszpańska, Włoska oraz główna restauracja.
Infrastruktura
W porządku wypożyczalnia sprzętu do minigolfa, pingponga oraz tenisa. Świetna obsługa i duży wybór w wypożyczalni rowerowej. Wspaniałe rozrywki dla najmłodszych. 6 z plusem za plażę. Tłumy w basenach, zarezerwowane ręcznikami leżaki. Problem z miejscem po 10.
Położenie
Lokalizacja w niewielkiej wiosce z kilkoma hotelami. Wiele apartamentów i sklepów. Nie ma rozrywek w samej miejscowości. Lokalizacja obiektu na skałach między dwoma cudownymi zatokami, świetne plaża. Najlepsza plaża Romantica na wyspie. Miejscowość Porto Cristo kilka kilometrów dalej, można dostać się tam autobusem lub taksówką. W miejscowości piękna plaża, port oraz wiele interesujących straganów.
Ogólne wrażenia
Świetny personel oprócz obsługi we włoskiej restauracji.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
saimon
czerwiec 2017
5.2 / 6
Hotel
Spory hotel położony na rozległy terenie. Bardzo zadbany obiekt z super formułą AI. Wśród gości przeważali Niemcy.
Pokoje
Pokój odpowiedniej wielkości dobry dla potrzeb całej rodziny. Wyposażenie dobre i wystarczające. Za sejf trzeba było dopłacić. W naszym dodatkowo był aneks kuchenny.
Gastronomia
Świetna formuła AI. Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone. Duży wybór napojów. W dodatku nie były to podróby tylko oryginalne i butelkowane. Uważam,że był to bardzo mocny punkt pobytu.
Infrastruktura
Do dyspozycji fajne baseny, w tym mniejszy ze ślizgawkami dla dzieci. Internet działa przeciętnie i można było tylko w pobliżu recepcji lepiej z niego korzystać. Bardzo przyjemne wieczorne przedstawiania dla dzieci i dorosłych.
Położenie
Niedaleko od hotelu znajdowały się dwie plaże oferujące miłe warunki i piękne widoki. Jedna była bardziej kamienista. Po drodze stoisko z wycieczkami oraz stargany z pamiątkami. DO miasta można podjechać taksówka i tam skorzystać z większej ilości sklepów.
Ogólne wrażenia
Obsługa miła, ale to zależało od tego na kogo się trafiło. Można było bez problemu porozmawiać po angielsku.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Leszek
październik 2016
3.2 / 6
Hotel
Trzeba pamiętać, że jest to naprawdę duży ośrodek i przez to w zależności od położenia pokoju trzeba przejść kawałek do recepcji, restauracji, barów itd. Wszędzie było czysto i wszystko było bardzo zadbane. Ośrodek był sprzątany regularnie, ale niezbyt dokładnie. WiFi było dostępne bezpłatnie, ale zasięg był niestety kiepski i stale wyrzucało urządzenia z sieci. Co do kuchni, to prócz potraw regionalnych były jeszcze potrawy międzynarodowe. Ponieważ podróżowaliśmy poza wakacjami, wśród gości przeważali rodzice z dziećmi i niemowlętami oraz pary bezdzietne.
Pokoje
Nasz apartament z oddzielną sypialnią miał niestety wejście jedynie przez drzwi tarasowe. Wielkość była całkowicie w porządku. Mieliśmy salon z kącikiem kuchennym, który był dobrze wyposażony. Łazienka była niewielka, ale wystarczająca. W sypialni starczyło miejsca na łóżeczko podróżne. Sofa w salonie była wyleżana i nieprzyjemna. Łóżka też raczej były starsze. W naszym apartamencie było sporo kurzu.
Gastronomia
Prócz restauracji głównej, w której serwowano wszystkie trzy posiłki, była jeszcze jedna tawerna, w której można było również zjeść śniadanie. W jednej włoskiej restauracji ponadto można było zjeść obiad i kolację, do tego była jedna dodatkowa restauracja, w której można było zjeść raz w tygodniu. Jedzenie było naprawdę bardzo dobre. Soki były z automatu, tak jak to się często spotyka. Kawy nie ocenię, ponieważ nie pijamy kawy. Podczas kolacji były napoje oryginalne. Były dobre. O cenach więc się nie wypowiemy.
Infrastruktura
Z oferty sportowej nie korzystaliśmy, ale wydawała się nam urozmaicona. W jednym z klubów można było wypożyczyć akcesoria do tenisa stołowego. Dyskoteka dla dzieci była w porządku. Z basenu korzystaliśmy rzadko, bo wolimy plażę zdecydowanie.
Położenie
Hotel jest położony na cyplu, przez to od lewej i od prawej strony ma się przyjemną zatokę z małymi barami, leżakami, parasolami..droga tam jest jednak dość trudna, są schody i dość wąskie niezabezpieczone ścieżki. Poza tym okolica hotelu jest raczej cicha (są dwa drogie sklepy, bank, dwie wypożyczalnie samochodów i restauracja) i niezadbana. Były połączenia autobusowe z okolicznymi miejscowościami. My byliśmy w Porto Cristo i Cala Millor. Są tam sklepy dla turystów i restauracje itd. Transfer z lotniska trwał jakąś godzinę.
Ogólne wrażenia
Zostaliśmy bardzo uprzejmie przyjęci, ale bez koktajlu powitalnego. Jeden pracownik pomógł nam wnieść bagaże do apartamentu. Sprzątający i majster zawsze się witali gdy ich mijaliśmy. W restauracji byliśmy zawsze miło witani, personel przyjmujący był jednak raczej zdystansowany. Były dwa kluby dla dzieci: mini i dla starszych, od 5 lat. Rano o 10 zaczynało się wszystko i zbierano dzieci. W przypadku, gdy dziecko zaczynało płakać, wzywano od razu rodziców i trzeba było je zabrać. Poza tym było głośno, słychać było muzykę rozrywkową w tle.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Agata i Marcin z dziećmi
październik 2016
2.7 / 6
Uzasadnienie
na uznanie zasługuje super animacja, cała ekipa była świetna i organizowali wiele ciekawych rozrywek dla wszystkich gości. Doskonale radził sobie również serwis pokojowy. Pozostali pracownicy nie byli już tak fajni i należałoby ich lepiej przygotować do pracy z gośćmi.
Hotel
Cały obiekt wygląda całkiem porządnie i schludnie. Leży w przyjemnym miejscu. Lobby prezentuje się ładnie i jest wysprzątane. Pokoje nie są zbyt duże. Jak byliśmy było zepsute zarówno ogrzewanie jak i klimatyzacja. Część pokoi położona koło wentylatorów z kuchni i tam był straszny hałas. W ofercie mieliśmy informację o darmowym internecie i owszem, był, ale jakość połączenia mega słaba. Korzystaliśmy z pełnego wyżywienia, lecz mimo to wszystkie napoje były za opłatą. No i to by było do zniesienia gdyby nie fakt, że podawali je w plastiku i były niesmaczne.
Pokoje
Pokoje maleńkie, meble już mają swoje lata. Łóżka się przesuwały, bo były na kółkach przymocowane. Było czysto.
Gastronomia
W hotelu można stołować się w kilku restauracjach - głównej z bufetem oraz tematycznych - hiszpańskiej i włoskiej. była też kawiarnia, ale jak my tu byliśmy to nie działała. Nie jesteśmy zadowoleni z jakości posiłków. Śniadania były bardzo monotonne. Był też problem z identyfikacja dań, bo nie były podpisane, albo w podpisach były błędy. Inne posiłki też bardzo powtarzalne. Brakowało nam regionalnych smaków. No i w bufecie panował kiepski klimat, głośno jak w jakiejś jadalni. Jedyne co to był porządek.
Infrastruktura
Bardzo fajne animacje. Wieczorne pokazy super. Baseny w porządku, ale woda chłodna, nie podgrzewano jej.
Położenie
Na pewno na plażę nie było 300 m jak zapewniano w ofercie. Lekko kwadrans trzeba było tam iść. W dodatku zejście po schodach, niezbyt prostych, no i wiadomo - powrót pod górkę. Do najbliższego miasta można zamówić taksówkę co kosztuje kilka euro, albo wybrać się kolejką. Poza paroma knajpkami i sklepami niewiele tam jest. Najlepszą opcją będzie wypożyczenie auta, wtedy kilkadziesiąt minut i jest się w stolicy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Anna
październik 2016
3.3 / 6
Uzasadnienie
Od razy musiałem zmienić pokój, bo zarezerwowałem widok na morze, a ten go nie miał. To z pewnością nie 4 gwiazdki! + ładna lokalizacja Dania w restauracji głównej przypominają stołówkowe, a do tego hałas oraz gwar. Rozczarowała nas hiszpańska restauracja, nie rozumiem jak można przygotować tak źle dania. We włoskiej restauracji brak obsługi,a jak już ktoś jest to okropna. Brak mini bary w pokoju, niedostępny room service. Brudne oraz stare kluby dla dzieci, mocny zapach. Brak fitnessu. W każdym basenie lodowata woda! To nie dobry wybór na lato - córka była rozczarowana. Nie czuć tu radości ze strony obsługi. Nie dbają o szczegóły.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Marcin
październik 2016
4.6 / 6
Uzasadnienie
Przyjemny hotel położony w ładnym miejscu nad zatoką. Niezła jakość w stosunku do ceny. Miejsce przeznaczone do obsługi dużej ilości gości. Posiłki charakterystyczne raczej dla masowego karmienia.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Blau Punta Reina Resort

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Blau Punta Reina Resort ?

Czy hotel Blau Punta Reina Resort jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Blau Punta Reina Resort według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Blau Punta Reina Resort ?

Czy Hotel Blau Punta Reina Resort jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Blau Punta Reina Resort ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Palma de Mallorca Airport" ?

Czy hotel Blau Punta Reina Resort posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Blau Punta Reina Resort

Jaka jest pogoda w Cala Mandia?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
16
18
21
26
29
29
26
23
19
16
średnia temp. w nocy
11
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
28
25
26
26
28
28
31
30
25
27
24
27
śr. ilość dni deszczowych
3
3
5
4
3
2
0
1
5
4
6
4
średnie opady (mm)
40.71
34.6
34.65
33.47
25.38
10.6
3.91
15.17
51.86
49.38
63.98
34.09
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie