Hotel Gavimar Ariel Chico Club Resort

Cala d'Or, Majorka, Baleary, (Hiszpania)

Gavimar Ariel Chico Club Resort zdaniem specjalistów Urlop.pl

Gavimar Ariel Chico Club Resort to hotel, który wyróżnia się przyjazną atmosferą i troską o gości. Obiekt położony jest w doskonałej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od pięknej plaży oraz w pobliżu centrum z licznymi sklepami i restauracjami, co czyni go dogodnym wyborem na rodzinne wakacje. Goście doceniają różnorodny program animacyjny, który oferuje zajęcia dla osób w każdym wieku. Warto jednak wspomnieć, że hotel mógłby skorzystać z pewnych ulepszeń technicznych, co może mieć wpływ na komfort pobytu. Mimo to Gavimar Ariel Chico Club Resort oferuje wiele atrakcji, a jego lokalizacja i zaangażowana obsługa są jego niewątpliwymi zaletami.

  • Nr 15 wśród 29 w kategorii najlepszy hotel w Cala Dor
  • ok. 400m od plaży
  • Długość lotu 2h 50min.

Opis hotelu Gavimar Ariel Chico Club Resort

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Ok. 350 m od piaszczystej plaży leży hotel Ariel Chico Club & Resort Gavimar. Do turystycznego centrum jest ok. 300 m. Miasto Portopetro jest oddalone o około 3 km (S około 8 km). W okolicy znajdują się liczne obiekty handlowe, a najbliższy sklep spożywczy znajduje się w odległości ok. 300 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 300 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 300 m. Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli i przystanek autobusowy (ok. 30 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 32 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 75 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 3-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 211 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 8 budynkach gospodarczych. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), lobby, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się restauracja i bar z przekąskami. Wi-fi jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa konsjerża jest bezpłatna. Usługa prania jest dostępna odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 4 baseny ze słodką wodą z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie).Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Śniadanie, obiad i kolację tylko w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Woda oraz koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:30 - 23:00), piwo (10:30 - 23:00), wino (10:30 - 23:00), kawa i herbata (08:00 - 23:00), lokalne alkohole (10:30 - 23:00) oraz przekąski (11:00 - 17:00).Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: minigolf, tenis stołowy (bezpłatnie), aerobik, bilard (za opłatą) i siatkówka. W odległości ok. 8 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: sauna, solarium i hammam bezpłatnie. Masaże odpłatnie. Taras słoneczny za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji i mini klub.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Ważne informacje dotyczące oferty

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania - według akutalnego harmonogramu hotelu.
Podczas kwaterowania hotele mogą wymagać zabezpieczenia - depozytu  (karta kredytowa, karta debetowa, gotówka) w wysokości ok 250-400 euro. Prosimy o zabezpieczenie wymaganej kwoty.

Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Hotel znany jest również jako

  • Ariel
  • Ariel-Chico
  • Gavimar Ariel Chico Club & Resort
  • Gavimar Ariel/chico Club Resort
  • Ariel Chico Club & Resort Gavimar
  • Ariel Chico Club & Resort Gavimar

Dane GPS

N 39º 22' 32.3576"
E 3º 13' 48.3739"

Opinie o hotelu Gavimar Ariel Chico Club Resort

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1607 opinii z różnych źródeł
4.9 / 6
Dobry
79% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
865 opinii
5.0
124 opinie
4.0
340 opinii
3.0
135 opinii
2.0
67 opinii
1.0
76 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Jedzenie
  • Czystość i porządek
  • Atmosfera i traktowanie gości

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Gavimar Ariel Chico Club Resort

Opinie o hotelu i otoczeniu

Gavimar Ariel Chico Club Resort znajduje się w centrum Cala d'Or, zaledwie kilka minut spacerem od plaży Cala Gran oraz licznych sklepów, barów i restauracji. Kompleks składa się z kilku budynków, co zapewnia przestronność i różnorodność. Teren hotelu jest zadbany, a baseny czyste i przestronne. Okolica zachęca do spacerów i odkrywania uroków Cala d'Or. Pomimo drobnych uwag dotyczących stanu technicznego, miejsce jest przyjazne i gościnne, oferując komfortowy pobyt w pięknym otoczeniu Majorki.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są zróżnicowane, od standardowych po przestronne apartamenty, które są czyste i funkcjonalne. Łóżka zapewniają wygodny sen, a klimatyzacja działa sprawnie, choć bywa nieco głośna. Łazienki są praktyczne, choć niektóre wymagają odświeżenia. Pomimo drobnych mankamentów, takich jak niewielkie usterki czy potrzeba modernizacji, pokoje są przestronne i dobrze wyposażone, oferując komfortowy pobyt.

Opinie o gastronomii

Gavimar Ariel Chico Club Resort oferuje bogatą ofertę kulinarną, która zadowoli wielu gości. Bufety są różnorodne, a serwowane potrawy smaczne i starannie przygotowane. Restauracja zapewnia szeroki wybór dań, a napoje alkoholowe dostępne są w ramach all inclusive. System opasek na nadgarstki ułatwia korzystanie z posiłków i napojów, a wielokrotnego użytku plastikowe kubki pomagają utrzymać porządek. Bliskość plaży i różnorodność kulinarna czynią ten hotel doskonałym miejscem na relaksujące wakacje.

Opinie o basenie

Na terenie Gavimar Ariel Chico Club Resort znajduje się kilka dobrze utrzymanych i czystych basenów, które zapewniają komfortowy wypoczynek. Główny basen jest przestronny, a przy nim organizowane są zajęcia takie jak aqua aerobik czy water polo. Dla dzieci przygotowano specjalny basen, co czyni obiekt przyjaznym dla rodzin. Choć baseny otwierane są dopiero o 10:00 rano, co może powodować kolejki, atmosfera wokół nich jest relaksująca, a personel dba o porządek. To doskonałe miejsce na odpoczynek i zabawę w promieniach słońca.

Opinie o plaży

Hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od malowniczej plaży Cala Gran. Piaszczysta plaża w zatoce oferuje idealne warunki do relaksu i kąpieli w krystalicznie czystej wodzie. W okolicy dostępne są sklepy, restauracje i bary, co umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji. Dodatkowo, na plaży można korzystać z różnych sportów wodnych. Bliskość plaży oraz piękne widoki sprawiają, że jest to świetne miejsce na wypoczynek.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Gavimar Ariel Chico Club Resort to doskonały wybór dla rodzin z dziećmi, oferując wiele atrakcji i udogodnień dla najmłodszych. Animatorzy organizują różnorodne zajęcia, które dostarczają dzieciom mnóstwo radości i zabawy. Na terenie obiektu znajduje się dedykowany basen dla dzieci oraz możliwość uczestniczenia w konkursach i grach, co zapewnia codzienną dawkę wrażeń. Przyjazna atmosfera i troska o najmłodszych sprawiają, że rodzice mogą spokojnie odpoczywać, wiedząc, że ich pociechy są w dobrych rękach.

Opinie o rozrywce i sport

Hotel zapewnia szeroki wybór atrakcji i zajęć rozrywkowych, które umilają czas gościom w każdym wieku. Animatorzy organizują aktywności takie jak joga, aqua aerobik, water polo oraz wieczorne quizy i występy. Wieczorne programy obejmują występy na żywo, karaoke i inne formy rozrywki, które przyciągają zarówno dzieci, jak i dorosłych. Baseny na terenie obiektu są dobrze utrzymane i stanowią doskonałe miejsce do relaksu. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek dostępne są również zajęcia takie jak minigolf czy tenis stołowy. To idealne miejsce dla rodzin i grup przyjaciół szukających połączenia zabawy i relaksu.

Opinie o położeniu i okolicy

Gavimar Ariel Chico Club Resort położony jest w malowniczym Cala d'Or, gdzie piękne plaże i urokliwe zatoczki są łatwo dostępne. Hotel znajduje się kilka minut spacerem od plaży Cala Gran, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla miłośników słońca i morza. W okolicy znajdują się liczne sklepy, restauracje i bary, a także marina, która oferuje możliwość wycieczek łodzią i podziwiania widoków. Cala d'Or łączy relaks na plaży z możliwością aktywnego spędzania czasu, oferując różnorodne atrakcje.

Ocena klientów
Holiday Check
5.2 / 6
Bardzo dobry
50% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie4.9
Pokoje5.0
Położenie i okolica5.2
Gastronomia5.3
infrastruktura5.3
Ogólne wrażenia5.5
Holiday Check

(619 opinii)

Thumb up Holiday Check
66%
3.8 /6

Hotel

3.8

Pokój

3.1

Serwis

4.6

Położenie

5.3

Gastronomia

4.7

Sport i rozrywka

4.3
Opinie użytkowników
Janina
wrzesień 2024
6.0 / 6
Zalety
Świetna lokalizacja.
Doskonałe jedzenie , świeże ryby owoce morza. Mnóstwo warzyw. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Czystość.
Doskonała obsługa.
Wady
Hotel już nie nowy.
Uzasadnienie
Nie wiem dlaczego ma tylko 3 gwiazdki.
Gość
sierpień 2012
4.4 / 6
Uzasadnienie
Spodziewałam się czegoś lepszego,w tym miejscu mało się dzieje.Nie ma co zwiedzać byłem tam 2 tygodnie,a po 1 tyg nudziłem się jak mops.
Ogólne wrażenia
Polecam tylko Niemcom ponieważ animacje i goście to sami Niemcy
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, apartament, 2 tygodnie, Exim Tours, podróżuje 2 razy w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Gavimar Ariel Chico Club Resort

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Gavimar Ariel Chico Club Resort ?

Czy hotel Gavimar Ariel Chico Club Resort jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Gavimar Ariel Chico Club Resort według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Gavimar Ariel Chico Club Resort ?

Czy Hotel Gavimar Ariel Chico Club Resort jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Gavimar Ariel Chico Club Resort ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Gavimar Ariel Chico Club Resort?

Lokalizacja hotelu Gavimar Ariel Chico Club Resort

Jaka jest pogoda w Cala Dor?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
16
18
21
26
29
29
26
23
19
16
średnia temp. w nocy
11
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
28
25
26
26
28
28
31
29
25
27
24
27
śr. ilość dni deszczowych
3
3
5
4
3
2
0
2
5
4
6
4
średnie opady (mm)
39.33
33.46
35.74
33.31
25.3
10.95
3.51
13.36
51.32
50.07
62.93
33.69
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie