Hotel Swissotel Sharm El Sheikh

Sharm El Sheikh, (Egipt)

Swissotel Sharm El Sheikh zdaniem specjalistów Urlop.pl

Swissotel Sharm El Sheikh wyróżnia się przyjazną atmosferą oraz wysokim standardem obsługi. Goście często podkreślają uprzejmość i pomocność personelu, co wpływa na komfort pobytu. Restauracje hotelowe cieszą się uznaniem za różnorodność i jakość serwowanych potraw, które odpowiadają na różne preferencje kulinarne. Hotel zapewnia również bogaty program animacyjny, dostarczając rozrywki zarówno dorosłym, jak i dzieciom. Organizowane zajęcia cieszą się popularnością dzięki zaangażowaniu animatorów i ich umiejętności tworzenia przyjemnej atmosfery. Niektórzy goście zwracają uwagę na kwestie związane z utrzymaniem obiektu, wskazując na potrzebę poprawy jego stanu technicznego. Mimo to Swissotel Sharm El Sheikh pozostaje atrakcyjnym wyborem na wakacje, oferując liczne udogodnienia i możliwości spędzenia czasu w relaksujący sposób.

  • Nr 39 wśród 103 hoteli 5* w Sharm El Sheikh
  • ok. 750m od plaży
  • Długość lotu 4h 10min.

Opis hotelu Swissotel Sharm El Sheikh

Opis ogólny:
W pobliżu prywatnej piaszczystej/żwirowej plaży leży hotel Swissotel Sharm El Sheikh. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za ewentualną opłatą. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Sharm El Sheikh Old Market (ok. 9 km) oraz NaamaBay Center. Lotnisko (SSH) położone jest ok. 35 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. 
Wyposażenie :
Ten hotel oddaje do dyspozycji gości 590 pokoi. Hotel posiada recepcję, lobby z barem oraz klimatyzację. W hotelu znajduje się 5 klimatyzowanych restauracji. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Za usługę sprzątania pokoi oraz usługę konsjerża mogą obowiązywać opłaty.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu z parkiem wodnym i zjeżdżalnią wodną znajduje się 13 basenów z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (za ewentualną opłatą). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie.
Wyżywienie:
Śniadanie w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Napoje bezalkoholowe, kawa i herbata, piwo, wino, lokalne alkohole oraz przekąski w określonych godzinach. Bezpłatny dostęp do Internetu.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia. Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi i masaże za opłatą. Opieka nad dziećmi: mini klub.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po arabsku.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Przepisy celne

* Na jakim dokumencie podróży można przekroczyć granicę?
* Paszport TAK
* Paszport tymczasowy TAK
* Dowód osobisty NIE
Władze Egiptu mogą odmówić prawa wjazdu jeśli paszport jest uszkodzony lub nie zawiera wszystkich stron.
Dla obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę wynoszą ok. 29 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
UWAGA!
Zgodnie z ustawą nr 216 z 2017 r. import/przewóz dronów na teren Egiptu jest surowo zabroniony, chyba że uzyskano pozwolenie od właściwego organu, którym jest Ministerstwo Obrony. Jeśli którykolwiek pasażer przybędzie z dronem, będzie musiał zgłosić się do organów celnych na lotnisku, gdzie zostaną podjęte odpowiednie środki prawne.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Bagaż niestandardowy

UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.

Rodzaj oferty

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Świadczenia - opieka rezydenta/bagaż

CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 20 kg w przypadku przelotów liniami Corendon
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta RMF/SSH
- opieka anglojęzycznego rezydenta HRG
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-standardowej opieki rezydenta polskiego rezydenta; na miejscu Klienci otrzymują namiary do przedstawiciela kontrahenta, z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy lub jak w Ważnych ifnormacjach wysyłanych wraz z dokumentami podróży.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, godziny funkcjonowania barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Hotel znany jest również jako

  • Swissotel Sharm El Sheikh All Inclusive Collection
  • Swissotel Sharm El Sheikh Managed By Rix
  • Swissôtel Sharm El Sheikh

Dane GPS

N 27º 55' 13.3458"
E 34º 20' 12.5293"

Opinie o hotelu Swissotel Sharm El Sheikh

Aktualna średnia ocena

podsumowując 4038 opinii z różnych źródeł
4.9 / 6
Dobry
76% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
2302 opinie
5.0
333 opinie
4.0
663 opinie
3.0
452 opinie
2.0
214 opinii
1.0
74 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Swissotel Sharm El Sheikh

Opinie o hotelu i otoczeniu

Swissotel Sharm El Sheikh to przestronny obiekt otoczony bujną zielenią, który wyróżnia się zadbanym terenem i spokojną atmosferą. Bliskość plaży umożliwia podziwianie pięknych widoków na morze. Liczne baseny oraz park wodny stanowią dodatkowe atrakcje dla gości. Części wspólne hotelu są utrzymane w czystości, a personel dba o komfort i porządek, co sprzyja relaksującemu wypoczynkowi.

Opinie o pokoju

Pokoje w Swissotel Sharm El Sheikh są przestronne i dobrze utrzymane, co zapewnia komfortowy pobyt. Goście doceniają czystość oraz regularne sprzątanie, które sprzyjają relaksowi. Wyposażenie pokoi obejmuje wszystkie niezbędne udogodnienia, a wygodne łóżka i przyjemna atmosfera dodatkowo podnoszą komfort. Łazienki są funkcjonalne, choć sporadycznie zgłaszano drobne problemy techniczne. Ogólnie, pokoje oferują przyjemne warunki do wypoczynku.

Opinie o gastronomii

Swissotel Sharm El Sheikh zapewnia różnorodność kulinarną, oferując restauracje serwujące dania kuchni włoskiej, indyjskiej, brazylijskiej i greckiej. Goście doceniają wysoką jakość jedzenia oraz szeroki wybór potraw. W ramach all-inclusive dostępne są napoje, w tym importowane alkohole. Restauracje a la carte są dostępne bez dodatkowych opłat, co pozwala na delektowanie się posiłkami w eleganckiej atmosferze. Liczne bary oferują napoje i przekąski przez cały dzień.

Opinie o basenie

Swissotel Sharm El Sheikh oferuje różnorodne atrakcje wodne, w tym kilka basenów, z których dwa są podgrzewane i przeznaczone dla dzieci. Aquapark z licznymi zjeżdżalniami dostarcza rozrywki dla wszystkich grup wiekowych. Wokół basenów znajdują się wygodne leżaki, a bezpieczeństwo gości zapewniają ratownicy. To doskonałe miejsce na relaks i zabawę w otoczeniu zieleni.

Opinie o plaży

Plaża przy Swissotel Sharm El Sheikh zachwyca drobnym, białym piaskiem i jest starannie utrzymana. Łagodne zejście do morza sprawia, że jest odpowiednia dla rodzin z dziećmi. Miłośnicy podwodnego świata mogą podziwiać rafę koralową i różnorodne ryby. Na plaży dostępny jest bar oraz boisko do siatkówki, co zapewnia dodatkowe możliwości spędzania czasu. Regularnie kursujące wózki golfowe umożliwiają wygodny transport między hotelem a plażą.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Swissotel Sharm El Sheikh to idealne miejsce na rodzinne wakacje, oferujące liczne atrakcje i udogodnienia dla dzieci. Klub dla najmłodszych zapewnia interesujący program, który angażuje dzieci w różnorodne aktywności. Mini Disco, występy oraz zjeżdżalnie wodne i aquapark gwarantują świetną zabawę zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem. Hotel dba o bezpieczeństwo dzieci, co jest istotne dla rodziców, a atmosfera sprzyja niezapomnianym chwilom pełnym radości.

Opinie o rozrywce i sport

Swissotel Sharm El Sheikh oferuje bogaty wybór atrakcji zarówno dla osób aktywnych, jak i szukających relaksu. Goście mogą uczestniczyć w zajęciach takich jak joga, siatkówka, aqua aerobik czy piłka wodna. Dla dzieci przygotowano Mini Disco i program rozrywkowy w Kids Clubie. Wieczorami organizowane są pokazy i dyskoteki, które dostarczają rozrywki wszystkim gościom. Na terenie obiektu znajdują się liczne baseny oraz park wodny z zjeżdżalniami, które cieszą zarówno dzieci, jak i dorosłych.

Opinie o położeniu i okolicy

Swissotel Sharm El Sheikh jest dogodnie położony, co czyni go świetną bazą wypadową do odkrywania Sharm El Sheikh i okolic. W pobliżu znajduje się zatoka Naama z pięknymi widokami, sklepami i lokalnymi targami. Okolica oferuje liczne atrakcje, takie jak nurkowanie przy rafach koralowych czy wycieczki. Wózki golfowe zapewniają łatwy transport na plażę, a w pobliżu hotelu znajdują się apteki i butiki, które spełniają potrzeby turystów.

Holiday Check

(78 opinii)

Thumb up Holiday Check
82%
5.0 /6

Hotel

5.3

Pokój

5.3

Serwis

4.9

Położenie

4.9

Gastronomia

4.8

Sport i rozrywka

4.6

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Swissotel Sharm El Sheikh

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Swissotel Sharm El Sheikh ?

Czy hotel Swissotel Sharm El Sheikh jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Swissotel Sharm El Sheikh według Urlop.pl ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Swissotel Sharm El Sheikh ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Katowice International Airport" a "Sharm el-Sheikh International Airport" ?

Lokalizacja hotelu Swissotel Sharm El Sheikh

Jaka jest pogoda w Sharm El Sheikh?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
21
22
25
29
33
36
37
37
35
31
27
23
średnia temp. w nocy
14
15
18
21
25
27
28
29
27
24
20
16
śr. ilość dni słonecznych
31
28
31
30
31
30
31
31
30
31
30
31
śr. ilość dni deszczowych
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
średnie opady (mm)
7.18
2.69
2.67
0.4
0.23
0
0
0
0.07
0.97
1.11
3.81
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie