Hotel Palmyra Amar Al Zaman

Sharm El Sheikh, (Egipt)

Palmyra Amar Al Zaman zdaniem specjalistów Urlop.pl

Palmyra Amar Al Zaman to hotel, który wyróżnia się estetycznym wyglądem i zadbanym otoczeniem, co jest często doceniane przez odwiedzających. Malownicze widoki z obiektu dodają uroku temu miejscu, przyciągając osoby poszukujące atrakcyjnego otoczenia. Jednakże, w opiniach gości pojawiają się uwagi dotyczące jakości jedzenia, które nie zawsze spełnia oczekiwania. Pokoje wymagają odświeżenia, co może wpływać na komfort pobytu. Stan techniczny obiektu również bywa wskazywany jako obszar do poprawy, co może być istotne dla osób planujących dłuższy wypoczynek. Hotel może być odpowiednią opcją dla mniej wymagających gości oraz tych, którzy zamierzają spędzać większość czasu na odkrywaniu okolicy.

  • Nr 78 wśród 82 hoteli 4* w Sharm El Sheikh
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 4h 20min.

Opis hotelu Palmyra Amar Al Zaman

Naszym zdaniem

Uroczy kompleks należący do renomowanej bel­gijskiej grupy hotelowej Three Corners. Ładny ogród, lokalny styl, niska zabudowa, arabskie dekoracje, dużo dobrej zabawy - szczególnie dla rodzin z dziećmi.

Położenie

Nad malowniczą zatoką Nabaq Bay, 600 m od publicznej plaży, 9 km od prywatnej, zagospo­darowanej plaży Sharks Bay Beach z rafą kora­lową, barkiem i pomostem (bezpłatne przejazdy busem hotelowym co godzinę), 5 km od lotniska, około 20 km od Naama Bay (bezpłatne przejazdy wieczorem).

Wyposażenie

Eleganckie lobby z całodobową recepcją, restauracja główna (bufety, wieczorki tema­tyczne) , 3 restauracje a'la carte: Chez Pascal (dania kuchni belgijskiej), azjatycka i rybna, bary: przy basenach, przy plaży, w lobby, w dyskotece, kawiarenka orientalna, sklepiki z pamiątkami, biżuterią, minimarket, drogeria, jubiler, pralnia, salon kosmetyczny, sala konfe­rencyjna, odpłatny kącik internetowy, bezpłatne Wi-Fi w lobby,  apteka, room-service.

Pokoje

331 pokoi w niskich budynkach otoczonych ogrodem, kom­fortowo wyposażone i wykończone, przestronne (ok. 32 m); łazienka, TV sat, mała lodówka, te­lefon, klimatyzacja, balkon lub taras (widok na basen, ogród lub góry), sejf w pokoju lub recepcji.

Istnieje możliwość rezerwacji zakwaterowania w pokojach rodzinnych (jedno większe pomieszczenie,  dodatkowe łóżko, kącik wypoczynku dziennego, powierzchnia ogółem ok. 42 m2) lub w pokojach łączonych drzwiami wewnętrznymi (2 x 34 m2).

.

Wyżywienie

All inclusive: śniadania, obiady, kolacje w formie bufetów w restauracji głównej, przekąski przy basenie i na plaży Sharks Bay (13.30-14.30), podwieczorek, kawa, herbata, woda, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe serwowane w wyznaczonych barach do północy, a w dyskotece do godz. 01.30.

Super all inclusive: dodatkowo kolacje o północy, lody, nocne zimne i ciepłe przekąski w Morgan Bar, kolacja w każdej z trzech restauracji a'la carte, codzien­nie butelka wody mineralnej w pokoju.
.

Sport i rozrywka

4 ładne baseny (2 z nich podgrzewane w sezonie zimowym) z wysepką i laguną, siatkówka, aerobik, boccia, tenis ziemny i stołowy, sauna, masaże, łaźnia parowa, gabinet kosmetyczny, bilard, siłownia, dyskoteka, animacje, bogaty program rozrywkowy. Przy plaży znajduje się centrum sportów wodnych i nurkowania.

Dla dzieci

Miniklub w dwóch grupach wiekowych 6 dni w tygodniu, basen i brodzik ze zjeżdżalnią, plac zabaw, wysokie krzesełka, łóżeczka niemowlęce.

Uwagi

Od obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie na lotnisku - oficjalna cena wynosi 25 USD. Naszym klientom proponujemy również możliwość otrzymania wizy bez konieczności stania w kolejce ("fast track service") - opłata wizowa wynosi wówczas 28USD/os. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty,  polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Opłat za wizę egipską - 25 USD/OS lub 28 USD/OS (Fast Track Service), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowego ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
.

Hotel znany jest również jako

  • Three Corners Palmyra Resort
  • Palmyra Resort
  • Three Corners Palmyra Dbl
  • Three Corners Palmyra Fam
  • Palmyra Resort (Pokój Rodzinny)
  • Three Corners Palmyra
  • Palmyra Amar El Zaman Aqua Park
  • Mitsis Alila Resort & Spa
  • The Three Corners Palmyra Resort
  • Three Corners Palmyra Resort Standard
  • Three Corners Palmyra Resort Family
  • Palmyra Amar El Zaman Aqua Park Resort

Szczególnie polecany dla

  • rodzin z dziećmi (100%)
  • osób szukających spokoju (50%)
  • osób szukających rozrywek (50%)
  • osób oszczędnych (25%)

Udogodnienia

  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Aquapark / Zjeżdżalnie wodne
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Nurkowanie

Dane GPS

N 28º 0' 43.2198"
E 34º 25' 48.904"

Opinie o hotelu Palmyra Amar Al Zaman

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1218 opinii z różnych źródeł
3.8 / 6
Przeciętny
56% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Przeciętny

6.0
392 opinie
5.0
83 opinie
4.0
233 opinie
3.0
183 opinie
2.0
114 opinii
1.0
213 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Palmyra Amar Al Zaman

Opinie o hotelu i otoczeniu

Palmyra Amar Al Zaman to obiekt z zadbanym terenem i pięknym ogrodem, który sprzyja relaksowi. Z hotelu roztaczają się malownicze widoki, co może przypaść do gustu miłośnikom krajobrazów. Mimo mieszanych opinii na temat czystości, teren zewnętrzny jest dobrze utrzymany. Hotel oferuje spokojną atmosferę, idealną dla osób szukających wytchnienia od miejskiego zgiełku.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu wymagają modernizacji, a ich czystość bywa krytykowana przez gości. Zgłaszane są problemy z oświetleniem, brakiem ciepłej wody oraz słabą klimatyzacją. Łazienki również pozostawiają wiele do życzenia, zarówno pod względem stanu technicznego, jak i zapachów. Pościel i ręczniki są czyste, choć ich stan wskazuje na potrzebę wymiany. Obsługa stara się być pomocna, choć czasami zdarzają się niedociągnięcia w serwisie pokojowym.

Opinie o gastronomii

Hotel oferuje posiłki w formie bufetu na śniadanie i kolację, a także duże porcje podczas lunchu. Opinie na temat różnorodności potraw są podzielone, jednak część gości docenia smak i jakość jedzenia. W barze dostępne są napoje, choć niektóre z nich mogą być dodatkowo płatne. Desery są chwalone przez część odwiedzających, choć zdarzają się sugestie dotyczące ich poprawy. Obsługa stara się zapewnić przyjemne doświadczenia kulinarne.

Opinie o basenie

Hotel dysponuje kilkoma basenami, w tym brodzikiem dla dzieci, co czyni go odpowiednim miejscem dla rodzin. Brak podgrzewania wody w basenach może jednak wpływać na komfort w chłodniejsze dni. Na terenie obiektu znajduje się także aquapark, którego działanie jest ograniczone czasowo. Baseny są regularnie sprzątane, co zapewnia ich czystość, a otoczenie sprzyja relaksowi.

Opinie o plaży

Hotel Palmyra Amar Al Zaman znajduje się w znacznej odległości od plaży, do której można dotrzeć jedynie autobusem kursującym według ustalonego harmonogramu. Plaża jest opisywana jako niewielka, z miejscami kamienistymi i ograniczonymi godzinami dostępu. Na jej terenie znajduje się pomost, umożliwiający obserwację koralowców i morskiej fauny, co może być atrakcją dla miłośników podwodnych widoków.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Palmyra Amar Al Zaman oferuje różnorodne atrakcje dla dzieci, w tym brodzik oraz basen ze zjeżdżalniami, które mogą dostarczyć najmłodszym wiele radości. Organizowane są także gry i zabawy, co stanowi dodatkową formę rozrywki. Opinie na temat udogodnień dla dzieci są zróżnicowane, jednak dostępność basenów i brodzików może być atrakcyjna dla rodzin. Codzienne imprezy na terenie hotelu mogą zainteresować zarówno dzieci, jak i dorosłych.

Opinie o rozrywce i sport

Hotel zapewnia różnorodne formy rozrywki, takie jak wieczorne imprezy z DJ-em, animacje oraz zajęcia jogi. Animatorzy organizują zabawy i występy przez cały dzień, co urozmaica czas spędzony na miejscu. Do dyspozycji gości są cztery baseny oraz aquapark, który działa w określonych godzinach. Pomimo drobnych niedociągnięć infrastrukturalnych, atmosfera w hotelu sprzyja relaksowi i dobrej zabawie.

Opinie o położeniu i okolicy

Palmyra Amar Al Zaman położony jest w spokojnej okolicy, z dala od miejskiego zgiełku. W pobliżu brakuje większych atrakcji turystycznych, co sprawia, że goście muszą korzystać z lokalnego transportu, aby dotrzeć do popularnych miejsc, takich jak centrum Sharm El Sheikh. Sklepy w okolicy oferują ograniczony wybór, a transport na plażę jest dostępny tylko raz dziennie. Lokalizacja może być odpowiednia dla osób ceniących ciszę i relaks.

Ocena klientów
Holiday Check
3.9 / 6
Przeciętny
50% osób poleca
(10 opinii)
Hotel i otoczenie4.1
Pokoje4.0
Położenie i okolica3.3
Gastronomia3.6
infrastruktura4.1
Ogólne wrażenia4.2
Holiday Check

(172 opinii)

Thumb up Holiday Check
52%
3.2 /6

Hotel

3.3

Pokój

3.4

Serwis

3.6

Położenie

3.2

Gastronomia

2.9

Sport i rozrywka

3.4
Opinie użytkowników
Sylwia
lipiec 2015
Zweryfikowane
2.8 / 6
Uzasadnienie
60% egipcjan w hotelu którzy zachowywali się jak by nigdy nie widzieli jedzenia, basenów.Nie polecam tego hotelu ogólny nieporządek, problem ze wszystkim
Hotel
Otoczenie Hotelu baseny w porządku jednak lobby po południu wyłączana klimatyzacja
Pokoje
Łazienki fatalne łatane z dziurami i rdzą.Pokój po dwukrotnej zmianie i walce trochę lepszy
Gastronomia
Bród na stołówce brak miejsc.
Ogólne wrażenia
60% egipcjan w hotelu którzy zachowywali się jak y nigdy nie widzieli jedzenia basenów.Nie polecam tego hotelu ogólny nieporządek, problem ze wszystkim
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Alfa Star, podróżuje raz na 2-3 lata
sylwi77
maj 2015
5.7 / 6
Hotel
Ładny i zadbany hotel. Wspaniałe miejsce na wypoczynek.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 8-12 dni, Rainbow Tours, podróżuje 1 raz w roku
adusia
maj 2015
3.0 / 6
Uzasadnienie
warto dać na dzień dobry w paszporcie 10 dolarów dadzą lepszy pokój, dużo basenów, cisza spokój, brakowało mi wychodzenia poza hotel, bo poprostu nie było dokąd bo nic nie ma. pobyt przeznaczony na nurkowanie i opalanie.
Hotel
hotel prezentuje się z zewnątrz fajnie i czysto, brak klimy w holu przy recepcji, darmowe wi fi niby jest ale nawet zdjęcia nie mogłam wysłać.
Pokoje
pokoje brudne, mieliśmy nr zaczynający się na 6 tys i podobno miały być lepsze pokoje, a ze ścian leciał tynk, meble obskurnie obdrapane jakby miały 200 lat. suszarka sejf w pokoju bezpłatnie
Gastronomia
wyżywienie codziennie to samo, przez cały tydzień jedliśmy to samo, obsługa sprzątała na bieżąco, porcje mięsne wydzielane przez obsługę, brak swobodnego brania sztucy trzeba się prosić jak zabiorą z talerzem. Szklanki do picia brudne z wyraźnymi śladami nie domycia
Infrastruktura
basen woda lodowata,plaża nie piaszczysta tylko w malutkie kamyczki, bez butów ochronnych nie da się chodzić, nie mówię o klapkach, warto zabrać ze sobą. miejsca do kąpania a nie nurkowania mało bo rafa.
Położenie
do okola pustynia prócz hoteli, nie ma nic, 4 sklepy. busy na old i nama tak jak w opisie za darmo
Ogólne wrażenia
za wycieczkę zapłaciłam 1000 zł więc w stosunku do ceny to oki
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Alfa Star, podróżuje 2 razy w roku
lnka
listopad 2014
4.5 / 6
Uzasadnienie
powróciłam do tego hotelu po 1,5 roku. To co zastałam to masakra Brak klimatyzacji w lobby oraz w restauracjach !!!!! W środku lata to katastrofa . Baseny bardzo zniszczone. Obsługa w recepcji bardzo opryskliwa, z chwilą jak dostają kasę na chwilę się to zienia !!! :( Widzieliśmy jak jacyś ludzie dostali dla dzieci jako dostawki leżaki z basenu !!!!!!
Hotel
Recepcja to MASAKRA !!!!!
Infrastruktura
Plażą ok ale 4* bo z dojazdem. Nad basenami animacje dla każdego i co ważne jest jeden basen ze strefą ciszy !!!! wielki plus za to
Położenie
bus do Naam i Old 1$ od osoby
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 2 tygodnie, Alfa Star, podróżuje 3-4 razy w roku
Bartek2815
październik 2014
2.5 / 6
Uzasadnienie
Ogolnie hotel zasługuje na 3 gwiazdki i to opinia nie tylko moja, lecz wekszosci polakow przebywajacych w tym hotelu. Ludzie, ktorzy tam wrócili, po wczesniejszych pobyciach wierdza ze standard sie obniża z roku na rok. Obsługa jednak byla fantastyczna. Tarek (Darek) na barze super gość.
Hotel
W hotelu ogolnie wyglad z daleka jak sie wejdzie ok. Dużo roślinności. Dostepne 3 bary przy basenach i jedna na plaży, gdzie nie podawano alkoholu. Lobby słabe. Recepcja fatalna. Sposób traktowania gości w recepcji fatalny
Pokoje
Pokoje to inna w ogole sprawa. Wszyscy arabowie dostaja oczywiscie najlepsze. Jak sie nie da w łape w recpcji na poczatku od 10$ wzwyż to mieszka sie w syfie na 1 gwiazdke. Nie jestem osoba specjalnie wymagajaca ale jest syf straszny. Dopiero pokje od nr 5000 do podand 6000 są normalnym pokojem, niewiem jak pokoje rodzinne. Standard pokoju ogolnie i tak przecieztny nawet ten teoretycznie lepszy bo jest to ocja wtedy premium chyba, ale to chyba jakiś żart.
Gastronomia
Obsługa fantastyczna, uśmiechnieta, wszystko fajnie szybko sprzatan, natomiast jedzeni to dramat. W hotelu pełno polakow i wszyscy narzkali. Mało, codzinnie to samo, zero urozmaicenia, kto nie trafił na sam poczatek ten miał problem cokolwiek włozyc na talerz. Jedzenia praktycznie nie dokladano. Ogolnie opinia ludzi, którzy juz tam byli jedni nawet 5 razy z rzedu jest taka, że z roku na rok jest coraz gorzej, a teraz to już fatalnie.
Infrastruktura
Baseny fajne, zawsze ktoś znajdzie dla siebie miejsce. Blaża też ok. Są rafy mozna fajnie ponurkować, aprawde ok. Animacje to dramat. Codziennie to samo o tej samej godzinie, nuda i nuda w ciagu dnia. Wieczorem o 21.30 jakies tam spektakle niby sa ale szału nie ma.
Położenie
Cisza spokoj, jak to egipy wszedzie pustynie gruzy ale ok jak to egipt. Taksowka do Nama Bay za jakies 4 $ do Old Marketu za 6$. Niedaleko supermarket.
Ogólne wrażenia
Baseny ok, wypocznek ok, ogolnie ujdzie ale jedzenia nie da się przezyc. Zdjecia wyszly co najlepsze fajnie. Ogolnie jednak nie polecam
Komu odradzasz i dlaczego?
Każdemu kto nie lubi syfu.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Wezyr Holidays, podróżuje 1 raz w roku
Teresa
sierpień 2014
Zweryfikowane
4.8 / 6
Uzasadnienie
hotel kameralny, obsługa dobra, basen podgrzewany, dobra i czysta kuchnia, darmowy hotelowy transport na plaże i do miast w pobliżu - szkoda że hotel nie jest przy morzu.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój o wyższym standardzie, 2 tygodnie, Alfa Star, podróżuje częściej niż 4 razy w roku
tomek
sierpień 2014
Zweryfikowane
4.2 / 6
Uzasadnienie
Jest dobrze, jak na egipskie 4* to nawet bardzo dobrze, jednak proszę się nie spodziewać cudów
Hotel
Lokalizacja hotelu słaba, samemu hotelowi przydałoby się lekkie odświeżenie, ale nie jest źle, jest przeciętnie
Pokoje
Stan techniczny - nic specjalnego, ale dbają o czystość na wysokim poziomie
Gastronomia
Dobre jedzenie, po prostu
Położenie
Daleko do morza, ale jest darmowy bus. Wszędzie trzeba dojechać, ale tak to jest, jak się bierze 4* w Egipcie
Dane wyjazdu
wypoczynek, pokój standardowy, 2 tygodnie, Alfa Star, podróżuje 1 raz w roku
Dari
czerwiec 2013
1.9 / 6
Uzasadnienie
Nie polecam nuda i nic więcej animacji tyle co kot napłakał wieczorne pokazy dla dzieci to tylko 15 min codziennie to samo a i dla dorosłych to nic ciekawego.
Pokoje
Pokoje Polakom dają tragiczne a Arabom to same luksusy Po walce z nimi dostałem trochę lepszy ale co z tego jak co 2 min na 1,5 min. włączała się sprężarka na dachu i nie dawała spać
Gastronomia
codziennie to samo, wydzielanie jedzenia, między posiłkami nic nie podawano w ryżu znalazłem resztki kurczaka z poprzedniego dni
Infrastruktura
nie czyszczony zamykany przed 18 godz. a z nimi razem barki przy basenach
Komu odradzasz i dlaczego?
Odradzam dla rodzin i wszystkim Polakom
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Alfa Star, podróżuje 2 razy w roku
Daniel
kwiecień 2012
4.6 / 6
Uzasadnienie
Jak na Egipt jedzenie dobre, troche pod Angolii ale naprawde smaczne , kazdy coś znajdzie dla siebie,pamietajcie hotel i otoczenie tworza ludzie , a tam animatorzy i animacje na wysokim poziomie naprawde polecam :). Hotel na relaks na lezaku z piweczkiem w rece spora rewelacja , schludnie czysto i w rodzinnej atmosferze.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Wezyr Holidays, podróżuje 3-4 razy w roku
aga_w
listopad 2011
5.1 / 6
Hotel
Hotel ładny, robi bardzo miłe wrażenie. Zadbany, budynki na żywo lepiej wyglądają niż na zdjęciach w katalogu. Bardzo miła atmosfera.
Pokoje
Pokoje kompletnie wyposażone, niczego nie brakuje. Na recepcji lepiej poprosić o nowsze pokoje. Najlepiej dać 10 USD do paszportu. W nowych pokojach są zdecydowanie ładniejsze łazienki.
Gastronomia
Jedzenie fantastyczne, aczkolwiek trochę mały wybór (ogólnie). Dużo mięs, makaronów i słodkości. Mało sałatek, albo brak, ograniczają się tylko do pomidorów i ogórków.
Infrastruktura
Basen ok. Plaża daleko, trzeba dojechać bezpłatnym busem. Animatorzy fantastyczni, nienatrętni, zaciekawią nawet najbardziej znudzonego wczasowicza. Codziennie siatkówka i inne gry.
Położenie
Polecam zakupy w Carrefour w Naama Bay - dużo taniej niż gdziekolwiek indziej.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Sun Fun Holidays, podróżuje 1 raz w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Palmyra Amar Al Zaman

Lista najczęściej zadawanych pytań

Czy hotel Palmyra Amar Al Zaman jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Palmyra Amar Al Zaman według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Palmyra Amar Al Zaman ?

Czy Hotel Palmyra Amar Al Zaman jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Palmyra Amar Al Zaman ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Katowice International Airport" a "Sharm el-Sheikh International Airport" ?

Czy hotel Palmyra Amar Al Zaman posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Palmyra Amar Al Zaman

Jaka jest pogoda w Sharm El Sheikh?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
21
22
25
29
33
36
37
37
35
31
27
23
średnia temp. w nocy
14
15
18
21
25
27
28
29
27
24
20
16
śr. ilość dni słonecznych
31
28
31
30
31
30
31
31
30
31
30
31
śr. ilość dni deszczowych
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
średnie opady (mm)
7.18
2.69
2.67
0.4
0.23
0
0
0
0.07
0.97
1.11
3.81
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie