Hotel Palm Beach

Hurghada, (Egipt)

Palm Beach zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Palm Beach to idealne miejsce na relaksujący wypoczynek, które wyróżnia się piękną plażą, przyjazną atmosferą i wysokim standardem obsługi. Goście doceniają czystość obiektu oraz staranność personelu, co zapewnia komfortowy pobyt. Baseny są starannie utrzymane i oferują różnorodne atrakcje, dzięki czemu są odpowiednie zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Widoki z hotelu zachwycają, a bliskość plaży umożliwia łatwy dostęp do morza – to duży atut dla osób lubiących kąpiele słoneczne i wodne. Goście często wspominają o różnorodności i wysokiej jakości serwowanych posiłków, które są smaczne i starannie przygotowane. Palm Beach to doskonały wybór dla osób poszukujących wypoczynku w pięknym otoczeniu, z profesjonalną obsługą i komfortowymi warunkami.

  • Nr 18 wśród 66 hoteli 4* w Hurghadzie
  • ok. 200m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 4h 60min.

Opis hotelu Palm Beach

Opis obiektu

Opis ogólny:
Ok. 50 m od piaszczystej plaży leży hotel plażowy Palm Beach Resort. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 15 km. Miasto Cairo jest oddalone o około 500 km (Luxor około 350 km, El Gouna około 20 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 6 km od hotelu. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 10 km. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 10 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 10 km szpital. Lotnisko (HRG) położone jest ok. 15 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (RMF) jest oddalone o ok. 230 km.
Wyposażenie :
Ten 4-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 395 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 5 budynkach gospodarczych. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, salon fryzjerski, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci i jedna zjeżdżalnia wodna. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku (bar zaprasza od godziny 10:00 - 17:30).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 00:00), piwo (10:00 - 00:00), wino (10:00 - 00:00), lokalne alkohole (10:00 - 00:00) oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: aerobik, tenis stołowy (bezpłatnie), rzutki (bezpłatnie), bilard (za opłatą) i tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 50 m od hotelu). W odległości ok. 50 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych, np. pływanie na motorówkach (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 5 - 12 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, rosyjsku i po arabsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Visa oraz American Express.
2 sypialnie Standard pokój rodzinny 
Pokoje wyposażone są w łóżko queen size lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, balkon lub taras, sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Double Standard Pokój :
Pokoje wyposażone są w łóżko queen size lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, balkon lub taras, sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Superior Pokój:
Pokoje wyposażone są w łóżko queen size lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, balkon lub taras, sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Przepisy celne

* Na jakim dokumencie podróży można przekroczyć granicę?
* Paszport TAK
* Paszport tymczasowy TAK
* Dowód osobisty NIE
Władze Egiptu mogą odmówić prawa wjazdu jeśli paszport jest uszkodzony lub nie zawiera wszystkich stron.
Dla obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę wynoszą ok. 29 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
UWAGA!
Zgodnie z ustawą nr 216 z 2017 r. import/przewóz dronów na teren Egiptu jest surowo zabroniony, chyba że uzyskano pozwolenie od właściwego organu, którym jest Ministerstwo Obrony. Jeśli którykolwiek pasażer przybędzie z dronem, będzie musiał zgłosić się do organów celnych na lotnisku, gdzie zostaną podjęte odpowiednie środki prawne.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Bagaż niestandardowy

UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.

Rodzaj oferty

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Świadczenia - opieka rezydenta/bagaż

CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 20 kg w przypadku przelotów liniami Corendon
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta RMF/SSH
- opieka anglojęzycznego rezydenta HRG
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-standardowej opieki rezydenta polskiego rezydenta; na miejscu Klienci otrzymują namiary do przedstawiciela kontrahenta, z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy lub jak w Ważnych ifnormacjach wysyłanych wraz z dokumentami podróży.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, godziny funkcjonowania barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Hotel znany jest również jako

  • Palm Beach Resort
  • Eurotel Palm Beach Resort
  • Palm Beach Resort Hurghada & Spa
  • Palm Beach Resort Hurghada

Szczególnie polecany dla

  • rodzin z dziećmi (89%)
  • osób szukających spokoju (67%)
  • wymagających klientów (33%)
  • osób niewymagających (33%)

Udogodnienia

  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Aquapark / Zjeżdżalnie wodne
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Windsurfing
  • Spa

Dane GPS

N 27º 17' 25.7208"
E 33º 45' 43.1814"

Opinie o hotelu Palm Beach

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2395 opinii z różnych źródeł
5.2 / 6
Bardzo dobry
94% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
1276 opinii
5.0
721 opinii
4.0
259 opinii
3.0
70 opinii
2.0
31 opinii
1.0
38 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Czystość i porządek
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Plaża
  • Jedzenie
  • Klimatyzacja
  • Wi-fi

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Palm Beach

Opinie o hotelu i otoczeniu

Palm Beach to malowniczy hotel położony w spokojnej okolicy, otoczony bujną zielenią i starannie utrzymanym terenem. Goście mogą cieszyć się widokami na morze, które są dostępne z wielu miejsc na terenie obiektu. Dbałość o czystość i porządek widoczna jest zarówno w częściach wspólnych, jak i na plaży. Hotel zapewnia również wysoki poziom bezpieczeństwa, co czyni go idealnym miejscem na spokojny wypoczynek.

Opinie o pokoju

Pokoje w Palm Beach są przestronne, nowoczesne i utrzymane w czystości, co zapewnia komfortowy pobyt. Wiele z nich oferuje widoki na morze lub basen, a klimatyzacja jest dużym udogodnieniem w gorące dni. Codzienne sprzątanie oraz uzupełnianie lodówki w wodę podnoszą standard zakwaterowania. Łazienki są funkcjonalne i dobrze utrzymane, choć niektóre opinie wskazują na potrzebę ich odświeżenia. Ogólnie, pokoje zapewniają wygodę i sprzyjają relaksowi.

Opinie o gastronomii

Palm Beach oferuje bogaty wybór kulinarny, obejmujący zarówno dania w formie bufetu, jak i opcje w restauracjach a la carte, serwujących kuchnię włoską i azjatycką. Na terenie hotelu znajdują się bary, gdzie można spróbować lokalnych napojów i koktajli. Opcja all inclusive pozwala gościom korzystać z posiłków i napojów przez cały dzień, zapewniając różnorodność smaków w przyjaznej atmosferze.

Opinie o basenie

Na terenie Palm Beach znajdują się dwa przestronne baseny, które są regularnie utrzymywane w czystości. Dla osób szukających dodatkowej rozrywki dostępne są zjeżdżalnie, które zapewniają zabawę zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Przy basenach obecni są ratownicy, co gwarantuje bezpieczeństwo. Otaczająca infrastruktura, w tym bary, sprawia, że baseny są idealnym miejscem na relaks i wodne atrakcje.

Opinie o plaży

Plaża przy hotelu Palm Beach to piaszczysty i czysty teren idealny do wypoczynku i spacerów. Położona tuż przy obiekcie, jest łatwo dostępna dla gości. Łagodne zejście do morza oraz czysta woda sprawiają, że jest odpowiednia zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Dla aktywnych dostępne są sporty wodne, takie jak snorkeling. Plaża jest wyposażona w leżaki i parasole, a obsługa dba o komfort wypoczywających.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Palm Beach to doskonały wybór dla rodzin z dziećmi, oferujący różnorodne atrakcje i udogodnienia dla najmłodszych. Dzieci mogą uczestniczyć w animacjach, mini-disco oraz korzystać z pokoju z animatorką, gdzie są pod opieką. Starsze dzieci mają do dyspozycji klub, który zapewnia rozrywkę i relaks. Codzienne programy rozrywkowe angażują zarówno dzieci, jak i dorosłych, pozwalając rodzicom na chwilę wytchnienia.

Opinie o rozrywce i sport

W Palm Beach goście mogą korzystać z bogatej oferty rozrywek i aktywności. Animatorzy organizują zajęcia takie jak zumba, gimnastyka, aqua aerobik oraz wieczorne pokazy. Dzieci mają zapewnione animacje i mini-disco. Na terenie hotelu znajdują się dwa baseny, a na plaży można uczestniczyć w grach sportowych, takich jak siatkówka plażowa. Dzięki różnorodnym atrakcjom każdy może spędzić czas w sposób odpowiadający jego preferencjom.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Palm Beach na północ od Hurghady umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji, takich jak bazy nurkowe i snorkelingowe. Choć hotel znajduje się w pewnym oddaleniu od centrum miasta, szybki dojazd taksówką pozwala na zwiedzanie Hurghady i korzystanie z jej oferty. W pobliżu znajdują się piękne rafy koralowe, które zachwycą miłośników podwodnego świata. Dla osób szukających spokoju hotel oferuje własną plażę z krystalicznie czystą wodą.

Ocena klientów
Holiday Check
5.0 / 6
Bardzo dobry
100% osób poleca
(9 opinii)
Hotel i otoczenie5.1
Pokoje4.9
Położenie i okolica4.9
Gastronomia5.0
infrastruktura5.2
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(5015 opinii)

Thumb up Holiday Check
87%
4.9 /6

Hotel

5.0

Pokój

4.9

Serwis

5.3

Położenie

4.8

Gastronomia

4.6

Sport i rozrywka

5.0
Opinie użytkowników
Tetiana
sierpień 2024
6.0 / 6
Zalety
Super plaża dla dzieci.
Wady
Internet trzeba wykupić.
Uzasadnienie
Bardzo miła obsługa, dużo zieleni na terenie.
Olha
sierpień 2024
Zweryfikowane
4.6 / 6
Wady
To bariera konwersacyjna! Hotel nie zna języków wskazanych na stronie internetowej hotelu! Nie wszyscy pracownicy mówią po angielsku, głównie w swoim ojczystym języku. Trudno więc było o coś zapytać.
Klimatyzacja w pokoju była zepsuta, myślę, że należy wymienić. Tak więc w ciągu tygodnia nic nie zostało zrobione! W temperaturze 45°C.
Uzasadnienie
Język komunikacji nie odpowiada rzeczywistości witryny! Dlatego istniała bariera językowa. Sprzątanie na najwyższym poziomie! Wymiana ręczników, pościeli, żeli higienicznych, ręczników papierowych.. Kawa, herbata.
Radek
styczeń 2020
4.1 / 6
Zalety
Odpowiednia lokalizacja
Wady
Bez zastrzeżeń
Hotel
Obiekt był ładny podobało nam się jego położenie na terenie pełnym roślinności. Duży plus za bardzo wygodną lokalizację.
Pokoje
Nasz pokój był w miarę duży i czysty. Wyposażenie raczej standardowe, ale też niczego nie brakowało.
Gastronomia
Smaczne jedzenie oraz spory wybór rozmaitych restauracji a la carte. Nie było limitu z nich korzystania.
Infrastruktura
Super plaża blisko od hotelu. Dobry i zadbany basen. Fajnie doposażona siłownia.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 3-6 dni
Agnieszka k...
wrzesień 2019
4.6 / 6
Zalety
Czysto, przestronnie,
miła obsługa.
Wady
Jedzenie mogło by być więcej urozmaicone.
Uzasadnienie
Ogólnie wyjazd zaliczamy do udanych. Obsługa bardzo miła,zawsze uśmiechnięta,pomocna. Plaża bardzo ładna. Jedzenie takie sobie,ale z głodu nie padliśmy.
Weronika
kwiecień 2019
6.0 / 6
Hotel
Rewelacyjny hotel. Personel był bardzo uprzejmy, znał język polski. Przy obiekcie znajduje się plaża oraz dwa baseny. Mnóstwo atrakcji. Przepyszne jedzenie. Hotel zdecydowanie godny polecenia.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Franek
kwiecień 2019
6.0 / 6
Hotel
Najwyższy poziom obsługi klientów, pyszne jedzenie. Pokoje hotelowe na najwyższym standardzie. Dobre miejsce dla grupy przyjaciół oraz rodzin.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
emilia33
lipiec 2018
Zweryfikowane
4.1 / 6
Uzasadnienie
Natomiast TUI nigdy więcej! Rezydent po odbiorze turystów z lotniska wysiadł już przy drugim hotelu a było jeszcze 5 hoteli i zostawił turystów samych sobie! Na spotkaniu organizacyjnym nie potrafił powiedzieć jak załatwić rezerwacje a la carte do restauracji, choć każdemu przysługiwała jedna wizyta gratis. Brak wycieczek do Kairu czy Luksoru z tego biura podróży. A co najgorsze to mimo,że informacja o zbiórce i terminie powrotu powinna znajdować się w książce Tui na dwa dni przed planowanym powrotem to nie było jej wcale- nawet w dniu wylotu!!!! Musieliśmy dzwonić sami do Polski i dowiadywać się o godz. wylotu i zbiórki przed hotelem i nie byliśmy jedynymi polakami ,którzy nie dostali żadnej informacji!! Tui dała ciała na całego!!!
Hotel
Obsługa miła, fajny aerobik w wodzie i miłe Panie w mini klubie. Córki wróciły z motylami na buzi, nowymi bransoletkami i indiańskimi opaskami na głowę. Animacje wieczorne - co tydzień powtarzał się ten sam program co było trochę nudne przez 14 dni!Brak bezpłatnego w-f nawet w lobby przez 14 dni ani razu nie udało nam się zalogować. Drinki podawane tylko do 12 a nie 1 w nocy jak napisane jest w opisie. Dyskoteka trwa tylko 1,5 godz. od 22.30 do 12.00!
Pokoje
Moja rodzina miała pokój 158 na parterze od strony basenu ze zjeżdżalniami, który jest schowany za budynkami. Spaliśmy z mężem i 3 letnią córką na jednym wielkim łóżku a starsza 12 letnia córka na dostawce. Pokój skromny, z lodówką i sejfem, klima działała bez zarzutu, nie było problemów z gorącą wodą, codziennie było posprzątane.
Gastronomia
Jedzenie przez dwa tygodnie takie same, głównie kurczak i ryba-obiad/kolacja, parówki/jajka na śniadanie. Przekąski to frytki i pizza z parówką podawane przy głównym basenie w godzinach obiadu ;-). Dobre zupy.
Infrastruktura
Ogólnie ok, fajne baseny, morze, słoneczko, zjeżdżalnie, drinki, można odpocząć i się opalić ale bez fajerwerków!
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 2 tygodnie, TUI Polska, podróżuje 1 raz w roku
Aga
grudzień 2017
Zweryfikowane
4.9 / 6
Uzasadnienie
Hotel jak dla mnie- 3*. Pokoje duże, czyste ale skromne. Infrastruktura w porządku- dwa baseny, własna plaża. Rozrywki i zajęcia sportowe zapewnione na miejscu. Na początku tubylcy dość namolni ze sprzedawaniem usług, ale po 2 dniach już mega sympatyczni. Obsługa restauracji bez zastrzeżeń. Co wieczór jakiś program artystyczny. Hotel może nie z najwyższej półki, ale za tak niską cenę powyżej oczekiwań, więc ze spokojnym sumieniem mogę polecić.
Pokoje
Hotel z zewnątrz robi fajne wrażenie. Część pokoi jest już wyremontowana, my trafiłyśmy do starszej części. Szału nie ma, ale spokojnie da się mieszkać.
Gastronomia
Bufet smaczny ale dość monotonny, ale przy każdym lunchu i kolacji była jakaś nowinka.
Infrastruktura
Dwa baseny, plaża, 2 restauracje, bar na zewnątrz- nam wystarczyło.
Położenie
Hotel położony na uboczu, ale jeśli ktoś jedzie tylko odpocząć, to nie jest to problemem. Na terenie hotelu można zakupić potrzebne rzeczy i pamiątki.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, TUI Polska, podróżuje 1 raz w roku
andre111
styczeń 2012
Zweryfikowane
5.1 / 6
Uzasadnienie
Naprawdę wszystko było OK, czasami warto dać 5 dolarów do paszportu na start, będzie się miało pokój z widokiem na morze i baseny, hotel duży ale nie jakiś moloch gdzie nie można do restauracji trafić!!!, jesteśmy z żoną naprawdę zadowoleni!!!
Hotel
Hotel 7 km od centrum, polecam tym co chcą naprawdę odpocząć!!!, obsługa SUPER, nikt nie czeka na bakszysz?, są specjalne skrzynki, kto chce to wrzuci, obsługa bardzo przyjaźnie nastawiona dla dzieci, samotnym paniom nastawionym na atrakcje z obsługą nie polecam!!!, obsługa miła ale stanowcza, w hotelu byliśmy z żoną jedynymi polakami i czasami nie było z kim po naszemu pogadać?, sami Rosjanie,Niemcy trochę Węgrów, Belgów i Francuzów, rezydentka mówiła że Polacy nie nie wybierają tego hotelu bo jest za drogi, nasi wolą tańsze a potem na syf i marne jedzenie narzekają?
Pokoje
Pod względem czystości polecam nawet najbardziej wymagającym!!!, sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane również codziennie, pościel co drugi trzeci dzień, warto zostawić co trzy cztery dni dolara, chłopaki się cieszą a pokój dosłownie ''się świeci"!
Gastronomia
W restauracji wszystko było OK oprócz śniadań!, które były mało urozmaicone i wybór był marny, obiady i kolacje bardzo dobre, chociaż twarde mięsko też się zdarzyło?ale generalnie było OK, załoga naprawdę się stara!!!, kolacje wigilijną odwalili z taką pompą że aż miło na duszy się zrobiło!!!
Infrastruktura
O basenach już pisałem, codziennie jest o 20.30 dyskoteka dla dzieci, świetni animatorzy na plaży i dyskotece, o 21 zawsze występy, wieczór egipski, tańce, konkursy i występy różnych artystów, po 22 dyskoteka do 1 w nocy, cała załoga bardzo pozytywnie nastawiona do dzieci!!!
Położenie
Tak jak pisałem hotel jest położony na uboczu miasta, ale w samym hotelu są sklepiki, można kupić kartki i pamiątki ale wiadomo że jest drogo, kto chce może jechać do miasta, w hotelu można zamówić taxi, jest specjalne stanowisko lub wyjść na ulice i machnąć ręką a tam kursują co chwilę busiki którym można dojechać do centrum za 1-2 funty(trzeba się targować)w hotelu jest wszystko co trzeba, plaża z darmowymi leżakami, dwa baseny, jakuzzi i basen dla dzieci,
Ogólne wrażenia
Myślę że najlepiej jest tam pojechać w ''swoim towarzystwie" 4-6 osób, bo polskiej mowy brakuje,polecam naprawdę firmę Exim Tour, bardzo dbała o każdego klienta, każdy jest pod ich opieką od przyjazdu aż do wyjazdu, byli z nami aż do bramek odprawy paszportowej gdzie już nie mogli wejść!!!, wszyscy Egipcjanie sympatyczni i pomocni, świetnie mówią po polsku, DZIĘKUJĘ
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 2 tygodnie, Exim Tours, podróżuje 2 razy w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Palm Beach

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Palm Beach ?

Czy hotel Palm Beach jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Palm Beach według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Palm Beach ?

Czy Hotel Palm Beach jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Palm Beach ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Berlin Brandenburg Airport (in construction)" a "Hurghada International Airport" ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Palm Beach?

Lokalizacja hotelu Palm Beach

Jaka jest pogoda w Hurghadzie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
20
21
24
27
31
33
34
35
33
29
25
22
średnia temp. w nocy
14
15
17
20
24
26
28
28
26
23
20
16
śr. ilość dni słonecznych
31
28
31
30
31
30
31
31
30
31
30
31
śr. ilość dni deszczowych
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
średnie opady (mm)
1.46
0.54
2.2
0.27
0.37
0.01
0.02
0.02
0.14
1.36
0.19
2.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie